Numery seryjne Epiphone
d852
2005-10-24 20:29:28 UTC
Witam.
Czy mo¿na gdzie¶ w necie na podstawie numeru seryjnego Epiphona sprawdziæ
gdzie by³ wykonany, z jakiego drewna itp. ?
Maciej Wawrzynczuk
2005-10-25 07:27:03 UTC
Post by d852
Witam.
Czy można gdzieś w necie na podstawie numeru seryjnego Epiphona sprawdzić
gdzie był wykonany, z jakiego drewna itp. ?
S = Samick, Korea
I = Saein, Korea
F = Fine Guitars, Korea
U = Unsung, Korea
SJ = Sae Jung, China (though we came across some SJ serial numbers on
guitars that carried a sticker made in Korea)
BW/DC/EE = China
DW = Deawon China
B = Bohemia Musico-Delica, Czech Repblic
T = Terada, Japan

8 Digit serial: The next two digits equal the year of manufacture the
next two digits equal the month of production the next four digits equal
the number in that production run

7 digits serial: The next one digit equals the year of manufacture the
next two digits equal the month of production the next four digits equal
the number in that production run

Jak chcesz więcej ty pytaj na formu Epi na stronach gibona, tam są
jakieś mutanty co wszystko wiedzą. ;)
d852
2005-10-25 08:17:02 UTC
Post by Maciej Wawrzynczuk
[...]
Dzięki!
Tylko ciekawe jak sprawdzić czy drewno to rzeczywiście mahoń ( bo to mnie
jeszcze nurtuje ). Może przeciąć korpus piłą i oglądać zwoje ?
Maciej Wawrzynczuk
2005-10-25 09:15:16 UTC
Post by d852
Tylko ciekawe jak sprawdzić czy drewno to rzeczywiście mahoń ( bo to mnie
jeszcze nurtuje ). Może przeciąć korpus piłą i oglądać zwoje ?
Możesz wyciąć kawałek drewna i wysłać na grupę celem oceny. ;)
O starszych modelach znajdziesz tu:
http://www.gibson.com/Files/downloads/BlueBook/EpiphoneElectrics.pdf
d852
2005-10-25 09:33:42 UTC
Post by Maciej Wawrzynczuk
http://www.gibson.com/Files/downloads/BlueBook/EpiphoneElectrics.pdf
Mam nowszy. Zrobiony w Korei ( http://www.epiphone.com/default.asp?
ProductID=26&CollectionID=3 ) Podobno z mahoniu, ale chcę się upewnić żebym
potem głupot nie gadał. Jakiś lekki mi się wydaje, dlatego taki podejrzliwy
jestem.
Maciej Wawrzynczuk
2005-10-25 11:21:26 UTC
Post by d852
Post by Maciej Wawrzynczuk
[...]
Masz jak wół napisane z czego zrobiona, więc jak głupot nagadasz to
możesz się łatwo się ich stroną tłumaczyć.
BTW teraz takie letkie robią, dla gejów, czy jak, ale jak przyjdzie
Kaczyński to zabroni. ;)
d852
2005-10-25 11:31:02 UTC
Post by Maciej Wawrzynczuk
Masz jak wół napisane z czego zrobiona, więc jak głupot nagadasz to
możesz się łatwo się ich stroną tłumaczyć.
BTW teraz takie letkie robią, dla gejów, czy jak, ale jak przyjdzie
Kaczyński to zabroni. ;)
Na płocie było napisane 'dupa'...
Dlaczego jak 'letkie' to dla gejów ? Pytam bo się nie znam.
OMSON
2005-10-28 07:36:14 UTC
Post by Maciej Wawrzynczuk
Post by d852
[...]
O fajnie to i ja sprawdze jaka mam gitke przy okazji. :)

Pzdr OMSON