[Poszukiwani] Wokalista/wokalistka
2015-05-28 10:04:43 UTC
Szukamy charyzmatycznego wokalisty z rockowym sznytem do stałej
współpracy z zespołem Cauter. Jesteśmy z Lublina. Muzyka z mocnym kopem
- z jakim, to grypowicze wiedzą, bo czasem wrzucam jakieś kawałki do
oceny... Generalnie nie jakieś szatany, ale nie ma głaskania sie po
jajkach ;) Ktoś z pojęciem o śpiewaniu byłby mile widziany. :)

Szukam też wokalistki lub wokalisty do (najprawdopodobniej) wirtualnej
współpracy. To taki mój side-project Where is Jessica Hyde?. Muzyka z
zadymionej barówy z oldschoolowym vibem ;)Jakby ktoś potrafił jeszcze
obsługiwać piano, albo jakiegoś saxa byłoby super! :)

Tutaj zajawka: https://soundcloud.com/omson2711/project-one

2015-05-28 10:14:46 UTC
Kilka kawałków z Cauter dla orientacji o co kaman:

https://soundcloud.com/omson2711/11-oh-fixed

https://soundcloud.com/omson2711/16d-modified1-spector

https://soundcloud.com/omson2711/we-just-follow-our-path3