Sprzedam lub siê zamieniê wah wah
Vlezio
2015-03-13 16:51:47 UTC
Cześć Szarpistruniaki.

Otóż posiadam kaczkę Dunlopa 535Q. Od nowości. Kosztowała wtedy prawie
700PLN. Charakteryzuje się tym, że włącza się po postawieniu stopy (nawet w
skarpecie i śmierdzącej) na pedał i kwaczemy do woli. Zdejmujemy kopyto i
mam przelot 1:1. Kaczka ma regulację głębokości Q i regulację wzmocnienia,
bo jest z boku taki mały szpindel, który po wciśnięciu dopala Nam sygnał w
zakresie, o ile mnie pamięć nie myli, do +20dB.

Chcę się zamienić, bo ostatni raz jej używałem ze 3 lata temu. Więc do tak
"intensywnego" kwakania styknie mi jakaś zwykła. Z normalnym nożnym
jebnięciem w celu włączenia. Nie jestem ortodoxem i nie upieram się na
Dunlopa. Warunek jest jeden - pełen TB. Żadnych aktywnych Ibanezów.

Jak kogoś to interesuje pisać na priv.

Vlezio

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
Vlezio
2015-03-13 16:53:59 UTC
ja pierdole....

Oczywiście mam 95Q a nie 535Q!!!

Sorki.

Vlezio

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.