Przyznać się - który to z Was? :D (crosspost)
JoachimeK
2015-09-11 11:51:11 UTC
http://wiadomosci.onet.pl/poznan/ukradli-recznie-robione-gitary-warte-200-tysiecy-zlotych/pg6k5b
--
J.
twistedme
2015-09-11 14:24:02 UTC
Post by JoachimeK
http://wiadomosci.onet.pl/poznan/ukradli-recznie-robione-gitary-warte-200-tysiecy-zlotych/pg6k5b
Czytałem to już wcześniej i ten akapit mnie zaniepokoił (chociaż to NTG):

"Pięć osób, które zakupiły skradziony sprzęt usłyszały zarzut paserstwa."

Znaczy, że jak kupię na allegro używane wiosło i okaże się kradzione, to
z automatu mam zarzut paserstwa? Czy to jest tak, że ci ludzie musieli
doskonale wiedzieć co kupują?

Pozdro
EMPI
2015-09-12 00:07:08 UTC
Hej !
Post by twistedme
[...]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Paserstwo

Jak widać paserstwo nieumyślne to też paserstwo. Więc zarzut jest z
automatu.

EMPI
Mairsz
2015-10-19 18:55:01 UTC