Mikro spotyk PRMG 2014
Nuel
2014-12-04 18:09:07 UTC
Witaj "zdychająca" grupo;)

Smiem tylko donieśc, iż tradycji stało sie zadośc i w zeszły weekend
kolejny mikrospotyk odbył się we Wrocławiu.
SKład osobowy PRMG: Nuel, bydle, ReeD, Smukły

instrumentarium gitarowe:
Schecter Blackjack ATX, Tribule Les Paul, Variax JTV-89F, J&D Strat, Bas
Epiphone V, Bas Sterling

Instrumentarium piecowo-podłogowe:
H&K Tube 50, Zoom G7, Zoom G2, Vox VT40, pedalboard bydlaka - duzo mial
roznych rzeczy;)

Impreze wspomogl Perlenbacher, Żubr oraz lokalna bimbrozja Smukłego.

Bylo jak zwykle bardzo miło - gadalismy, gralismy, spiewalismy, jedlismy
i pilismy, czyli powtorka z zeszłych spotkań:) Tym razem tylko więcej
kabaretów...

Podziekowania dla ReeDa, bydlecia i Smukłego z żoną za fajny weekend.
kolejny kop do grania i naprawe footswitcha.
Zmontowali mi tez chłopaki kabel "tłumikowy" (i tu podziekowania dla
OMSONa za dobry trop:)

Kilka fotek na krzyż:
https://plus.google.com/photos/100950088211206929088/albums/6089040244717271921?authkey=COvVv_vVsqrbwwE

Pozdrówka
Nuel
OMSON
2014-12-05 11:25:27 UTC
Post by Nuel
Zmontowali mi tez chłopaki kabel "tłumikowy" (i tu podziekowania dla
OMSONa za dobry trop:)
Brawo! :)

A somsiady Was nie zajebaly za to, że się tłukliście w mieszkaniu? Hę? ;)

Pzdr, OMSON
Nuel
2014-12-05 11:51:04 UTC
Post by OMSON
Post by Nuel
[...]
Pfff... u mnie na dole szczury, a na górze studenci.
Mamy dobrych sąsiadów, nie płacza nigdy:)

P.S
Teraz sygnal z wiosła mam na poziomie -4,5 dB (w interfejsie)

Pozdrówka
Nuel
OMSON
2014-12-05 12:19:53 UTC
Post by Nuel
Pfff... u mnie na dole szczury, a na górze studenci.
Mamy dobrych sąsiadów, nie płacza nigdy:)
Do czasu ;)
Post by Nuel
P.S
Teraz sygnal z wiosła mam na poziomie -4,5 dB (w interfejsie)
A ja się zaczynam zastanawiać nad tym:

Pzdr, OMSON
Szatanski
2014-12-05 13:12:02 UTC
Post by OMSON
http://youtu.be/jBA0PxYi-vM
Qrna, pragnę ostrzec... Kiedyś zanabyłem zajebisty interface Behringera BCA2000, w zasadzie wszystkomający.

Techniczna specyfikacja zawierała wszystko co można, cena atrakcyjna. Miał jednak wadę: nie dawał się opanować. A to sterowniki nie takie, a to coś innego nie szło... Już nie pamiętam dokładnie co było, zostało mi tylko złe wrażenie co do Behringera. To była duża ulga, jak go w końcu sprzedałem. Przesiadłem się wtedy na UX2 i do dziś mam poczucie, że nic innego nie potrzebuję.
Szatanski
2014-12-05 13:07:25 UTC
Ho ho...
Bydlę odkąd jest zawodowo w branży znacząco sobie warsztat poprawił, widzę, wiosła, pedalboard... Ale bez kuca nie jest wiarygodny :)