Ile daje brzmienie z łapy?
2015-02-10 11:25:28 UTC
Ciekawy filmik (od 2:30 zaczyna sie właściwy test):

Co o tym sądzicie, pomijając kwestię, że nikt tutaj nie odkrył Ameryki?

Pzdr, OMSON
Archidamos
2015-02-11 08:22:06 UTC
Post by OMSON
Co o tym sądzicie, pomijając kwestię, że nikt tutaj nie odkrył Ameryki?
No nie odkrył, ja od dawna uważam, ze łapa to 90%.
Pomysł fajny, ale realizacja niekoniecznie. Prawdziwa różnica wychodzi na cleanach albo lekkich przesterach. Brzmienie typu rzeźnia zabija połowę artykulacji.

Pozdrawiam
Archidamos
Vlezio
2015-02-11 13:44:49 UTC
[...]

Prezes ma racje. Na czystym brzmieniu test były idealnie słyszalny i
sensowny. Na rzeźni to trochę bez sensu.

Vlezio

ps. ten sam koleżka na innym filmie chwali się, że kupił chinskiego gibola i
był "bardzo pozytywnie zaskoczony" :)))

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
jg
2015-02-11 19:20:55 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.