MP3 do książki Jacka Sprucha
muzieh
2010-11-20 10:19:43 UTC
Cześć,
Dawno temu kupiłem książkę Jacka Sprucha : 'Fingerpicking, slide i
otwarte stroje". Książka była sprzedawana z kasetą. Ostatnio chciałem
do niej wrócić, ale ostatni sprzęt, na której mogłem odtworzyć taśmę
już nie żyje. Chciałem zapytać czy przerzucił ktoś nagranie na kompa i
mógłby się podzielić.
Mateusz Stawczyk
2010-11-24 13:15:47 UTC
Post by muzieh
[...]
Czesc. Ja z kolei mam utwory z kasety w kompie, ale zapodziałem
książkę:(.
Może moglibyśmy się wymienić.
***@wp.pl
p***@gmail.com
[...]