Pod XT Live i zewnętrzny looper
k.
2015-11-28 13:27:57 UTC
Drodzy PODowcy,

Czy Do PODa XT Live da się podpiąć zewnętrzny looper, tak żeby dało się
zapętlić partię zagraną na jednej barwie, i słysząc ją jako podkład grać
do niej drugą partię inną barwą ?

Przychodzi mi do głowy taka wersja:
- wyjście L z PODa do loopera
- wyjście z loopera na aux PODa (ale aux chyba wymaga poziomu liniowego
a dostanie gitarowy, więc może być problem)

A może tego się nie da zrobić PODem XT Live? Jeśli nie to jak to zrobić?
Moje wymagania:
- granie na słuchawkach
- bez komputera
- możliwość zapętlania (umownie: "podkład" jedną barwą, "solo" inną) na
zewnętrznym looperze (Ditto)
- możliwość grania do zewnętrznego podkładu (np. z telefonu, komputera,
czy innego oddtwarzacza)

Będę wdzięczny za wszelkie rady.

Pzdr,
k.
k.
2015-11-28 22:42:41 UTC
Dobra, już wiem, że to nie zadziała. Looper dostanie sygnał na poziomie
liniowym (co mu nie przeszkadza), ale na AUX poda mono, a wejście jest
stereo. Chyba trzeba do tego PODa X3 Live, który ma pętlę.

k.
k.
2015-12-01 19:29:19 UTC
Parę lat temu, to was taki temat rozgrzewał, a teraz na akustykach
pewnie brzdąkacie wieczorami ...

:)

k.
jg
2015-12-01 22:15:13 UTC
Post by k.
Parę lat temu, to was taki temat rozgrzewał, a teraz na akustykach
pewnie brzdąkacie wieczorami ...
a ten luper to sam z siebie nic nie pomoze w temacie? trzeba poda obarczac
tym co luper powinien potrafic? nie zebym macal kiedykolwiek jakis luper,
tak sobie gdybam...
jg
k.
2015-12-02 21:05:32 UTC
Post by jg
a ten luper to sam z siebie nic nie pomoze w temacie?
Nie pomoże. Może niejasno napisałem, chodziło mi o to żebym mógł,
używając wyłącznie gitary, PODa i loopera zapętlić sobie partię graną
jednym brzmieniem i nakładać na nią kolejne innym brzmieniem, bądź
improwizować innym brzmieniem, słuchając tego całego bałaganu na
słuchawkach. Niestety działu marketingu Line 6 nie da się przechytrzyć i
trzeba by mieć model PODa który ma po prostu własną pętlę efektów, albo
podłączyć wyjście loopera do czegoś co ma wyjście włuchawkowe (jako ja
uczynię).

pzdr,
k.

bans
2015-12-02 06:42:43 UTC
Post by k.
Parę lat temu, to was taki temat rozgrzewał, a teraz na akustykach
pewnie brzdąkacie wieczorami ...
A żebyś pan wiedział... I na barytonowej :P
Jak elektryczną odpalę raz na 2 miesiące to jest sukces.
--
bans