18.10.2015 Joe Satriani Warszawa Torwar
Vlezio
2015-04-22 21:06:02 UTC
Taki njus i grupa milczy?

Panoooooooowie!!!

Vlezio

---
Szatanski
2015-04-23 16:37:39 UTC
1. Do października jeszcze koopa czasu
2. Satch był już parę razy
3. Na jego koncercie usypiam nawet ja, jego zdeklarowany fan (true story! :D)

Aczkolwiek przyznaję, że teraz trochę się wybieram, bo kapela Mike Keneally, Marco Minnemann i Bryan Beller jara mnie jakby bardziej niż sam Maestro :)
Adam Fulara
2015-04-23 18:13:43 UTC
Post by Szatanski
[...]
Niestety, muszę podpisać się pod opinią. We Wro na Rynku był dziki tłum
ludzi, w połowie koncertu było trochę, na koniec garstka i ja to
doskonale rozumiem, bo też się zmusiłem i dotrwałem do końca. Na
Torwarze nie będę - to wielka wyprawa, a dla mnie to jeden z koncertów,
który trzeba zaliczyć (ja już mam), ale wracać tam już niekoniecznie.
Tym bardziej, że nie jest to muzyka improwizowana.