Patrzę i oczom nie wierzę. Toż to...
Król Julian
2018-12-10 15:07:24 UTC
...najnowszy teledysk do kolejnego utworu z Juliańskiej płyty, gdzie lemury i cuchnące rybą ptaki wespół wycinają chwackiego rocknrola!
Miłego oglądania, moi poddani :-)

jg
2018-12-14 18:47:18 UTC
Post by Król Julian
...najnowszy teledysk do kolejnego utworu z Juliańskiej płyty, gdzie lemury i cuchnące rybą ptaki wespół wycinają chwackiego rocknrola!
Miłego oglądania, moi poddani :-)
hejka nasz ty krolewiczu,

gratuluje przedsiewziecia.

kawalek generalnie na mocne 3 z plusem. produkcja dosc oryginalna, ale w
miare ok, jak na moje biedne hifi. a merytorycznie takie se, nic
odkrywczego.

rozbierajac na czynniki pierwsze - poczatek riffu poczatkowego calkiem
fajny, koniec riffu juz mietkopopowe interwaly.

poczatek wokalu - niezrozumiale, zgubiony w produkcji, a i moze dykcyjnie
cos nie tak. na szczescie potem juz jest w miare.

solo jakies takie nieporywajace. widac, ze w srodku chciales oryginalne
nuty zagrac, ale jakos tak nie zre zbyt. momentami rozczarowujaco. jeden
tejk miales do dyspozycji w studio?

a ten blekmetalowy makijaz to czego to jest alegoria?

fajne to to, ze mialem okazje w srodku klipu pogimnastykowac swe zwoje i
mala przyjemnosc z rozwiazania zadanej sobie zagadki - rozwiazanie w
pierwszych 4 sekundach pod linkiem:

generalnie fajnie, ze sie u Was dzieje. trzymajcie instrumenta i nie
puszczajcie.

pozdrowka i wrzucaj. masz ode mnie jedna lajke.
--
jg