Return of the King! :-)
Król Julian
2018-02-05 14:22:50 UTC
Czołem, ciamajdy! :-)

Dawno mnie tu nie było i nawet nie wiedziałem że to kopalniane forum jeszcze dycha. Okazuje się że dycha, choć ledwo. Przeczytałem kilka wątków i w zasadzie jak widzę nic się nie zmieniło. Może Omson ciut zmądrzał, ale tylko ciut :-)
Blueeeueeeueee! (macham obelżywie jęzorem) :-)

W czasie kiedy wyśta wypierdzieliśta niejedną kanapę, myśmy nagrali kolejną płytę, cobyśta mieli co hejtować :-)
Enjoy:

OMSON
2018-02-08 09:17:20 UTC
Post by Król Julian
Przeczytałem kilka wątków i w zasadzie jak widzę nic się nie zmieniło. Może Omson ciut zmądrzał, ale tylko ciut :-)
Blueeeueeeueee! (macham obelżywie jęzorem) :-)
Luljan, Luljan... Ożeż Ty... ;)

Post by Król Julian
http://youtu.be/G6D3OZRUxfQ
Eee - dobre to jest! :) Mamy z kumplem z dzieciństwa zmontowany podobny
temat, ale on ma lepsze zajebanie w głosie od tego Waszego śpiewaka ;)
Może za jakiś czas też się czymś pochwale ;)

Pzdr, OMSON
jg
2018-02-08 19:21:37 UTC
Post by Król Julian
Czołem, ciamajdy! :-)
kanapowa ciamajda wita po latach... gdziez zes sie chowal? kariera jest?
Post by Król Julian
W czasie kiedy wyśta wypierdzieliśta niejedną kanapę, myśmy nagrali kolejną płytę, cobyśta mieli co hejtować :-)
jakie 'mysmy'? tamto poprzednio to jakas inna kapela byla, z bebeczka na
wokalu (choc jak slysze, moze nie tak wiele sie tu zmienilo)...

sou lets hejt...

po prawdzie to wokal jest bardzo oryginalny i swiezy. najmocniejszy punkt
programu. choc nie wiem, czy z nim 40 min. ciaglego sluchania bym
zdzierzyl... ale na pierwsze sluchanie, jest bardzo ok.

reszta sztampowa, choc to nie najgorsze. najgorsza jest imho produkcja.
wcale mnie to brzmienie nie lezy. gitara cos pobzykuje ala komar, bez
pazura i potegi. perka jakas zmulona czy cos. druga gitara rytmiczna by
troche wniosla.

klip bez konceptu, ale w sumie profesjonalnie zrobiony, nie czuc wiekszej
popeliny.

pzdr.
jg
OMSON
2018-02-09 08:33:39 UTC
Post by jg
[...]
Eee - to jak jedziemy, to proszę ;) IMHO wokal mógłby być ciekawy, ale
zalatuje starymi manierami 'polish rock' - chociaż próbuje się ratować
co nieco 'na Planta' i to jest in plus, mimo że pierwsze wrażenie jest
miałkie ;) Wg mnie, dobrze byłoby zwyczajnie nagrać drugi tejk, jak
robił zawsze Ozzy, coby zrobić naturalnego chorusa i trochę ten wokal
poszerzyć percepcyjne (brzmi zbyt sucho/wąsko).

Bas jest za miekki - brakuje mu tekstury w średnicy, chociaż trzyma
ładny 'ampegowski thump' w dole (no i to Gibol TB, więc jego sławny
niski środek ktoś sporo wykastrował podczas produkcji). Gitara se
pierdzi - mnie nie przeszkadza - może nawet taka być nawet (nie potrzeba
drugiej, o ile bas byłby mocniej wysycony harmonicznymi z lampy i
dokładał tekstury, o której pisałem).

I teraz najlepsze - moim zdaniem najwecej dobrego wnosi właśnie sposób
uchwycenia garów w tej produkcji. Najwięcej powietrza i tego klimatu, w
jaki (podejrzewam) chcieli uderzyć chłopaki mości Luljana.

2018-02-09 08:35:17 UTC
A właściwie wystarczy posłuchać i wszystko w temacie ;)

2018-02-09 08:47:31 UTC
O - albo to (wokal psiochy taki se ale reszta produkcji fajna):

jg
2018-02-13 19:04:20 UTC
Post by OMSON
http://youtu.be/xH-_9cwdLug
w tym poprzednim linku to werbelek fajnie brzmi, wyraziscie. w linku wyzej
to akurat perka kartonowa, ale wszyscysmy sie w tym kawalku przyzwyczaili i
innej se nie wyobrazamy.
jg
OMSON
2018-02-15 11:46:13 UTC
Post by jg
w tym poprzednim linku to werbelek fajnie brzmi, wyraziscie. w linku wyzej
to akurat perka kartonowa, ale wszyscysmy sie w tym kawalku przyzwyczaili i
innej se nie wyobrazamy.
W Greta bębny takie modern compressed bardziej. W Zepparella jest
właśnie otwarty sound, taki jak to się drzwiej ustawiało, z duża ilością
harmonicznych w średnicy i toną powietrza :) Pewnie dlatego brzmi Ci to
kartonowo, ale to właśnie żywe brzmienie. ;)