[Sprzedam] Cort G260 + Dimarzio YJM + 2 x Duncan + Wilkinson
JG
2014-12-05 19:28:33 UTC
Cześć,

Dawno mnie tutaj nie było, ale miło wrócić na stare śmieci. Mam nadzieję że
nie podpadnę jak zareklamuję swoją gitarę.

Mianowicie...
Mam na sprzedaż Cort G260 w praktycznie idealnym stanie. Gitara w pięknym
naturalnym wykończeniu, z mostem Wilkinsona i pickupami Dimarzio (sygnatura
Malmsteena) pod gryfem oraz humbuckerem i single w środku produkcji Duncan
Designed (naprawdę miodne pickupy).

Bardzo wygodny i zadbany instrument. Naprawdę, szczerze polecam.

Więcej informacji, trochę fotek i innych informacji pod adresem allegro:

http://allegro.pl/cort-g260-strat-wilkinson-dimarzio-seymour-duncan-i4831613778.html

Cena: 1029 złotych (do negocjacji) - lokalizacja Katowice.

Pozdrawiam, Kuba

---
jg
2014-12-06 09:43:08 UTC
Post by JG
Cześć,
Dawno mnie tutaj nie było, ale miło wrócić na stare śmieci. Mam nadzieję że
nie podpadnę jak zareklamuję swoją gitarę.
uprzejma prosba na przyszlosc o zmiane nicka, bo sie dublujemy troche.
jg
jG
2014-12-06 12:19:54 UTC
przylaczam sie do prosby :)
jg
2014-12-06 12:57:37 UTC
Post by jG
przylaczam sie do prosby :)
czuc szwindlem na kilometr... jg moze byc tylko jeden... ten jg...
jg
JotGie
2014-12-07 20:23:21 UTC
Post by jg
Post by jG
przylaczam sie do prosby :)
czuc szwindlem na kilometr... jg moze byc tylko jeden... ten jg...
Już zmieniłem podpis. Mamy mało oryginalne "ksywki".

Póki co zapraszam jeszcze raz na aukcje:
http://allegro.pl/show_item.php?item=4876812662

Dodałem póbki do posłuchania i obejrzenia. Dodatkowo w cenie jak ostatnio
dodam jeszcze prawie nowy pokrowiec wyściełany gąbką.

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu.

Kuba

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.