Spotkanie PRMG - Warszawa, piątek 02/02/2018.
Nuel
2018-01-30 12:45:16 UTC
Spotkanie PRMG - Warszawa, piątek 02/02/2018.

Ktoś chętny? Ruszylibyśmy z ReeDem po robocie, kolo 19 powinniśmy być w
Wawie. Miejsce spotkania pozostawiam frakcji warszawskiej, bo sie nie
znam... Jakby temat okazał sie realny do wykonania - dwa miejsca
podłogowe potrzebujemy:)

Nuel
Bialy
2018-01-30 18:58:33 UTC
Ja bardzo chetnie, ale w tym terminie mam pobyt w szpitalu :/ jezeli termin sie zmieni, to chetnie ;)
Nuel
2018-01-31 07:16:19 UTC
Post by Bialy
Ja bardzo chetnie, ale w tym terminie mam pobyt w szpitalu :/ jezeli termin sie zmieni, to chetnie ;)
Nie zmieni sie, to szybka akcja:)

nuel
Fëanor Aicanáro
2018-01-31 22:24:21 UTC
Post by Nuel
[...]
-----------------------------------
Fajnie macie :)
Tej, wjedźcie do POZ kiedyś, podłoga się znajdzie.

3ss
Nuel
2018-02-01 07:29:31 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
Post by Nuel
[...]
Ja tam jade w interesach, spotyk PRMG jest dodatkowy:)
Szkoda by było taką okazję zmarnować.

K.