Wczorajszy koncert...
JoachimeK
2016-06-21 13:14:00 UTC
http://iwanow.pl/gallery/index.php?gallery=623&name=%EF%BB%BFSteve+Vai
był ktoś z prmg?
My z rezistem reprezentowaliśmy prmb :P
--
J.
Hausen
2016-06-22 12:38:32 UTC
Post by JoachimeK
http://iwanow.pl/gallery/index.php?gallery=623&name=%EF%BB%BFSteve+Vai
Ja z gitarą to jestem 100 lat za M...ieszkańcami Czarnolasu,
ale co ten Stiw nawkręcał w deche tego Ibka (fot nr 6) ? :-O
Sterowanie podświetlanymi stringami (tymi dupnymi też)?
Czy to aby jest zgodne z konstytucją?

pozdrav - Hausen
JoachimeK
2016-06-23 13:46:58 UTC
Post by Hausen
Post by JoachimeK
http://iwanow.pl/gallery/index.php?gallery=623&name=%EF%BB%BFSteve+Vai
ale co ten Stiw nawkręcał w deche tego Ibka (fot nr 6) ? :-O
Ładziak jako grupowy modelarz by pewnie wiedział, o co chodzi z
wkręcaniem w dechę, ale nie dotarł, bo go ponoć Violka na koncert nie
puściła :P
J.
YgreK
2016-06-23 17:40:22 UTC
Post by Hausen
Post by JoachimeK
[...]
Pantofel!!!
:P
--
YgreK

http://top80.pl/smierc-dynamiki-p45.html
http://groups.google.pl/group/pl.rec.muzyka.bin/about
Patryk Rychliński
2016-06-22 15:55:14 UTC
Post by JoachimeK
był ktoś z prmg?
Ja byłem i Smukły. Tylko co ze mnie za prmg :)

PS: Zdjęcia super!