jaka gitara do tysiąca
Paweł Kania
2016-01-24 20:55:01 UTC
Cześć,

No właśnie, jak w temacie: mam na zbyciu tysiaka, jaką gitarę byście polecili?
Nie musi być dla początkującego.
--
- No wiesz, pijany i o trzeciej nad ranem wracasz do domu!?
- A kto powiedział, że wracam? Po gitarę tylko przyszedłem.
OMSON
2016-01-25 07:50:08 UTC
Post by Paweł Kania
Cześć,
No właśnie, jak w temacie: mam na zbyciu tysiaka, jaką gitarę byście polecili?
Nie musi być dla początkującego.
Z nówek to raczej Beton (IMHO deklasuje te wszystkie eco-wersje Bananeza
i innych marek):

http://www.thomann.de/pl/harley_benton_te_90qm_trans_red.htm

http://www.thomann.de/pl/harley_benton_dc_custom_cherry.htm

http://www.thomann.de/pl/harley_benton_sc_custom_vintage_black.htm

http://www.thomann.de/pl/harley_benton_bm_70_trans_red.htm

Albo szukać używek na Allegro/OLX. Trafiają się dobre japońce w
rozsądnych pieniądzach.

2016-01-25 10:10:26 UTC
Nieco ponad budżet:

http://olx.pl/oferta/gitara-elektryczna-ibanez-blazer-bl500-mij-japan-CID751-ID9yYFF.html#bd302b3ad5

http://olx.pl/oferta/ibanez-roadstar-rg-525-made-in-japan-1985-mij-terada-CID751-IDcdrp9.html#91a1ef5a3c

2016-01-25 10:11:39 UTC
http://olx.pl/oferta/gitara-elektryczna-ibanez-roadstar-ii-1986-rok-CID751-ID9XTLd.html#fac61903b9
ankan
2016-01-25 17:38:28 UTC
Szkoda, ze taki zdewastowany i bez oryginalnych kluczy.
Fëanor Aicanáro
2016-01-25 09:48:24 UTC
Post by Paweł Kania
Cześć,
No właśnie, jak w temacie: mam na zbyciu tysiaka, jaką gitarę byście polecili?
Nie musi być dla początkującego.
-------------------------
Dozbieraj :) I bierz mojego Jacksona.

Tschiss
Nuel
2016-01-25 11:54:51 UTC
Mam na zbyciu jedyna prawdziwą gitare prmg - czarna z czaszkami.
Oryginał, powaznie.

Nie musisz dozbierac;P

Pozdrówka
Nuel
Tschiss
bans
2016-01-25 13:18:51 UTC
Post by Nuel
Mam na zbyciu jedyna prawdziwą gitare prmg - czarna z czaszkami.
Oryginał, powaznie.
Nie musisz dozbierac;P
Jedyna prawdziwa gitara prmg to Trollcaster.
bans
OMSON
2016-01-25 14:20:47 UTC
Post by bans
Jedyna prawdziwa gitara prmg to Trollcaster.
To pewnie ta:

ankan
2016-01-25 17:35:29 UTC
Post by bans
Mam na zbyciu jedyna prawdziwa gitare prmg - czarna z czaszkami.
Oryginal, powaznie.
Nie musisz dozbierac;P
Jedyna prawdziwa gitara prmg to Trollcaster.
Jak ten czas leci ;)
http://mojulubionytroll.w.interiowo.pl/odc4.html
bans
2016-01-26 06:48:04 UTC
Post by ankan
Jak ten czas leci ;)
http://mojulubionytroll.w.interiowo.pl/odc4.html
Kiedyś troll to był troll, miał swój styl, nie to co teraz - prymitywne
naparzanki... :)
bans
j***@gmail.com
2016-02-09 13:12:10 UTC
Post by Paweł Kania
Cześć,
No właśnie, jak w temacie: mam na zbyciu tysiaka, jaką gitarę byście polecili?
Nie musi być dla początkującego.
Hej, to co napiszę może nie jest nazbyt aktualne, ale co tam....
W styczniu kupiłem:
LTD MH103QM - bardzo mi odpowiada brzmieniowo i konstrukcyjnie. Dałem 900 zł za formalnie używkę a technicznie rzecz biorac nieużywane wiosło, jeszcze z foliami na tylnych klapkach

W styczniu sprzedałem:
a) CORT X6 którego miałem od ponad 3 lat kupionego w sklepie. Nie pasił mni brzmieniowo- za dużo dołu, za mało dynamiki i ataku. Opchnąłem za pińcet
CORT wyglądał tak:
http://olx.pl/oferta/cort-x6-gitara-elektryczna-cort-x-6-chaos-bytom-CID751-IDdpZSW.html

A grał tak:
https://www.facebook.com/ChaosBytom/videos/553665248123904/

b) Riverhead Sound Research "Session" superstrat po przejściach za czista. Piknie grał (naprawdę), piknie w dłoni leżał, ale jakoś przyszłości dla niego nie widziałem. Niech cieszy nowego właściciela...
Session wyglądał tak:
http://olx.pl/oferta/gitara-elektryczna-session-by-riverhead-sound-research-japonska-CID751-IDdGEXH.html
A grał piknie, ale nie mam nigdzie udokumentowanego