Po pierwszym koncercie ...
Przemysław Dębski
2016-01-16 19:32:20 UTC
Na razie za ciency jesteśmy własne kawałki, więc jedziemy cudzesy - od
czegoś zacząć trzeba :) Sorki za błędy, niedoróby itp. Żeby nie było że
tak całkiem cudze wszystko, w "winna" (ostatni kawałek drugiej części)
jest solo mojego autorstwa.

Jeśli ktoś by miał jakieś krytyczne uwagi, a mnie by akurat nie było ... ;)

Pozdrawiam

P.S. Może uda mi się wywołać jakieś emocje w tym wątku ...
... a więc gram na wzmaku Harley Benton za cztery stówki, bez żadnych
dodatkowych efektów
Przemysław Dębski
2016-01-16 19:36:57 UTC
http://youtu.be/I6rLV1wk4qk
http://youtu.be/Garobdd1oqU
PS.2 Ja robię za batmana :)
OMSON
2016-01-16 22:43:20 UTC
Post by Przemysław Dębski
[...]
Fajny macie front ;) Szkoda, ze słaba jakosć nagrania, ale wydaje się,
ze Beton daje radę. Co to masz konkretnie? :) I kiedy jakieś własne
kawałki? :)

Pzdr, OMSON
Przemysław Dębski
2016-01-17 18:18:53 UTC
Post by OMSON
Post by Przemysław Dębski
[...]
Betonik to HB 80R. Tak szczerze, to ciężko mi go ocenić w warunkach
bojowych. Zupełnie co innego słychać na widowni, co innego słyszałem na
scenie. W teksańskim początek gram sam bez innych - brzmienie z nagrania
wydaje się ok. Własne kawałki nie wcześniej niż je się wymyśli :) Musimy
nauczyć się pracować nad materiałem. Były pomysły, coś tam zaczynaliśmy
ale nic z tego nie wyszło.

Frontowi komplement zostanie przekazany ;)

Pozdrawiam
jg
2016-01-17 15:37:58 UTC
Post by Przemysław Dębski
Na razie za ciency jesteśmy własne kawałki, więc jedziemy cudzesy
tacy starzy i takie kowery? litosci... no, czekamy na albo Wasz, albo cudzy
ambitniejszy repertuar...

wokal sie wyrabia i to jest wazne... znaczy szalu nie ma (jest krawat), ale
wstydu tez, wiec mozna napierac dalej...

solo ma swoje wzloty i niewzloty, ale widac, ze jakby co to dalbys rade
zagrac cos zgrabniejszego, niz konika na biegunach...

rzeczywiscie slaba jakosc nagrania, ale ten harlej chyba tez nie lampowy,
wiec duzej rewolucji w brzmieniu tez bym sie nie spodziewal.

fajnie jakbys napisal cos o kapeli. od kiedy jestescie ze soba, itp.

powodzenia na pozniej i dzieki za wrzutke...
jg
Przemysław Dębski
2016-01-17 18:44:03 UTC
Post by jg
Post by Przemysław Dębski
[...]
Zaczęliśmy dwa lata temu. Ja coś umiałem ze starych czasów. Bębniarz i
druga gitara zaczynali od absolutnego zera, był jeszcze bas (inny niż na
koncercie). Graliśmy to co byliśmy w stanie razem zagrać. Po jakimś
czasie doszliśmy do punktu w którym każdy samodzielnie był w stanie w
skończonym czasie dojść do wniosku, że gitary są rozstrojone :) Wszystko
ruszyło gdy rok temu dołączył do nas wokal. Po drodze basista
wyemigrował, na jego miejsce przyszedł obecny.

Mamy w zanadrzu jeszcze parę kawałków, nieco bardziej wymagających, ale
nie chcieliśmy ich wystawiać. Nie gramy ich na luzie. Bez sensu
wychodzić na scenę, żeby pokazać czego się nie umie :)

Podro i dzięki.
Vlezio
2016-01-17 17:17:57 UTC
Było by wiele lepiej gdyby wokal miał założoną kompresję i dodany lekki
reverb. Tak brzmi ciut za płasko i bez przestrzeni. Ale jest siła i ogólnie
git :)

Vlezio
Przemysław Dębski
2016-01-17 18:49:34 UTC
Post by Vlezio
Było by wiele lepiej gdyby wokal miał założoną kompresję i dodany lekki
reverb. Tak brzmi ciut za płasko i bez przestrzeni. Ale jest siła i ogólnie
git :)
Wokalistka nie lubi jak ma echo - ten typ tak ma - broni się przed tym
ręcami i nogami. Tu i tak nie było kwestii, nie mieliśmy nic takiego do
dyspozycji.

I dzięki dobry człowieku za dobre słowo :)

Pozdrawiam
Vlezio
2016-01-17 20:03:48 UTC
Post by Przemysław Dębski
Wokalistka nie lubi jak ma echo - ten typ tak ma - broni się przed tym
ręcami i nogami. Tu i tak nie było kwestii, nie mieliśmy nic takiego do
dyspozycji.

nie mylmy dwóch rzeczy....... reverb to nie echo :) Tylko wrażenie dużego
pomieszczenia. Delay byłby tu rzeczywiście niedobry. Ale reverb byłby
idealny :)

Vlezio
ankan
2016-01-22 23:18:48 UTC
Na razie za ciency jestesmy wlasne kawalki, wiec jedziemy cudzesy - od
czegos zaczac trzeba :) Sorki za bledy, niedoróby itp. Zeby nie bylo
ze tak calkiem cudze wszystko, w "winna" (ostatni kawalek drugiej
czesci) jest solo mojego autorstwa.
Jesli ktos by mial jakies krytyczne uwagi, a mnie by akurat nie bylo
... ;)
http://youtu.be/I6rLV1wk4qk
http://youtu.be/Garobdd1oqU
Pozdrawiam
P.S. Moze uda mi sie wywolac jakies emocje w tym watku ...
... a wiec gram na wzmaku Harley Benton za cztery stówki, bez zadnych
dodatkowych efektów
Dobry bebniarz i wokalistka.
Gitara niestety na poziomie harcersko-ogniskowym i nienastrojona.
Jedyny plus, ze gra w miare rowno.
Staraj sie grac jakos ciekawiej, wiecej artykulacji, cos od siebie dodaj.
Posluchaj sobie np. The Police, The Smiths, Rush i zobacz jak tam gra gitara
podkladowa.

A wzmak na ktorym grasz to akurat najmniej istotna rzecz-liczy sie muzyka ;)
Cwiczyc, uczyc sie od lepszych, kilka lat cierpliwosci i bedzie dobrze ;)