To jeszcze raz miks...
2014-12-22 01:55:57 UTC
Tym razem wysyłam tez za ścianę. ;) Trochę rozbudowałem numer i chętnie
posłucham co o nim sądzicie?

https://soundcloud.com/omson2711/bazyl-kick-my-head-2

Pzdr, OMSON
RK
2014-12-22 08:26:45 UTC
Post by OMSON
Tym razem wysyłam tez za ścianę. ;) Trochę rozbudowałem numer i chętnie
posłucham co o nim sądzicie?
https://soundcloud.com/omson2711/bazyl-kick-my-head-2
Średnio znam się na omłocie ale mam wrażenie, że wyrabiasz się coraz
bardziej albo inaczej... coraz precyzyjniej brzmi ta Twoja muza ;) Co
bym zmienił? Poszukałbym w brzmieniu basu jakiejś cechy
charakterystycznej. Aktualnie barwa jest taka "no name", najtrudniej
wyłuskać właśnie barwę basu.
Robert.
jg
2014-12-22 18:33:07 UTC
Post by RK
Post by OMSON
[...]
RK, a co myslisz o perce? (ja mialbym te same uwagi co do wersji
poprzedniej, omawianej ciut na prmg. OMSON, zmieniales cos w perce? bo nie
porownywalem nawet, bazujac na zasadzie, ze pierwsze przesluchanie sie
liczy. nie zauwazylem zmiany na pierwsze ucho). omlotu slucham namietnie od
25 lat i mi perka delikutasnie nie brzmi z caloscia.

co do brzmienia basu to na boku moge dac komentarz, ze mimo, ze z basami
mam niewiele wspolnego, to zawsze podobalo mi sie, intrygowalo i wyroznialo
sie brzmienie basisty overkill, taka guma od majtek.
jg
RK
2014-12-22 19:29:23 UTC
Post by jg
[...]
Z ciekawości posłuchałem na YT 10 najlepszych fragmentów z okolic heavy
metal i co do porównania bębenków... wydaje się, że u Omsona są nieco
ciemniejsze i mniej "skoczne". U Megadeth są bardziej sprężynujące
(szczególnie stopa).
Robert.
OMSON
2014-12-23 01:45:51 UTC
Post by jg
co do brzmienia basu to na boku moge dac komentarz, ze mimo, ze z basami
mam niewiele wspolnego, to zawsze podobalo mi sie, intrygowalo i wyroznialo
sie brzmienie basisty overkill, taka guma od majtek.
Przykładowo mnie bardziej nakręcają takie brzmienia basu:

itd. itd.

Czyli gustuje w brudnych brzmieniach. Z "czystych" ;) np takie:

Taki bas jest fajny.

2014-12-23 01:49:47 UTC
BTW - ja obrałem taka drogę (tylko VST a nie true - bo siedzę w domu
przy kompie) ;)

2014-12-23 08:47:03 UTC
Post by jg
RK, a co myslisz o perce? (ja mialbym te same uwagi co do wersji
poprzedniej, omawianej ciut na prmg. OMSON, zmieniales cos w perce?
Coś delikatnie. Ale raczej skupiłem sie na kompozycji. Będę sie bawił
brzmieniem jeszcze i zobaczymy jak będzie z bębenkami.