Gdzie są wszyscy?
twistedme
2016-04-25 04:43:12 UTC
Czy mi coś nie działa, czy wszyscy się gdzieś ewakuowali?

Chciałem zadać parę pytań, ale tu takie puchy, że chyba nie ma sensu.
Jeżeli ktoś jednak czyta, to może poleci jakieś forum czy inne miejsce
do którego wszyscy zwiali?

pozdro
OMSON
2016-04-25 09:11:18 UTC
Post by twistedme
Jeżeli ktoś jednak czyta, to może poleci jakieś forum czy inne miejsce
do którego wszyscy zwiali?
Nie wiem, gdzie zwiali wszyscy, ale polecam sevenstring.pl - jeśłi
szukasz jakieś żywej społeczności... ;)

Pzdr, OMSON
Mumin
2016-04-27 10:29:01 UTC
Post by twistedme
[...]
Jesteśmy na Fejsie, chociaż ruch tez nie za duży, ale na pewno większy
niż tu.

https://www.facebook.com/groups/prmg1/
Mumin

---
twistedme
Dzięki, niespodziewanie nawet mnie przyjęli :)
ankan
2016-05-12 20:59:20 UTC
Czy mi cos nie dziala, czy wszyscy sie gdzies ewakuowali?
Chcialem zadac pare pytan, ale tu takie puchy, ze chyba nie ma sensu.
Jezeli ktos jednak czyta, to moze poleci jakies forum czy inne miejsce
do którego wszyscy zwiali?
No.. Juz nikt nie potrafi konfigurowac czytnika news ani zadeklarowac
kodowania ogonków ;)

W ramach nostalicznych wspomnien z czasów swietnosci tej grupy:
http://mojulubionytroll.w.interiowo.pl/odc4.html
pozdr.
Nuel
2016-05-13 10:50:39 UTC
Post by ankan
Czy mi cos nie dziala, czy wszyscy sie gdzies ewakuowali?
Chcialem zadac pare pytan, ale tu takie puchy, ze chyba nie ma sensu.
Jezeli ktos jednak czyta, to moze poleci jakies forum czy inne miejsce
do kt�rego wszyscy zwiali?
No.. Juz nikt nie potrafi konfigurowac czytnika news ani zadeklarowac
kodowania ogonk�w ;)
http://mojulubionytroll.w.interiowo.pl/odc4.html
Ehh.. dawno minęły czasy kiedy siedziało sie przed monitorem, z gitarą i
browarem w garści, odświeżając czytnik co chwilę co by sprawdzić czy
ktoś cos nowego napisał:)

Pozdrówka
Nuel
OMSON
2016-05-13 11:22:06 UTC
Post by Nuel
Ehh.. dawno minęły czasy kiedy siedziało sie przed monitorem, z gitarą i
browarem w garści, odświeżając czytnik co chwilę co by sprawdzić czy
ktoś cos nowego napisał:)
Zaiste - ckliwe to i wrażliwe.... LOL

Pzdr, OMSON
Fëanor Aicanáro
2016-05-16 20:57:38 UTC
czy ktoś cos nowego napisał:)
Zaiste - ckliwe to i wrażliwe.... LOL
---------------------------------
Się kurna cynik znalazł...

3ss
bans
2016-05-13 11:29:22 UTC
Post by Nuel
Ehh.. dawno minęły czasy kiedy siedziało sie przed monitorem, z gitarą i
browarem w garści, odświeżając czytnik co chwilę co by sprawdzić czy
ktoś cos nowego napisał:)
Młodyś ;) Ja pamiętam czasy kiedy odpalało się modem - 0202122,
pipirrrripiiii, wiiiii, piiiirriiii, ściągało wiadomości, rozłączało,
czytało i odpisywało, łączyło z powrotem i wysyłało odpowiedzi :)))
bans
jg
2016-05-14 08:54:28 UTC
ktoś cos nowego napisał:)
Młodyś ;) Ja pamiętam czasy kiedy odpalało się modem - 0202122,
pipirrrripiiii, wiiiii, piiiirriiii, ściągało wiadomości, rozłączało,
czytało i odpisywało, łączyło z powrotem i wysyłało odpowiedzi :)))
pamietam, jak jednym z moich marzen bylo sciagac z prmg do woli, a nie
wybierac do sciagniecia tylko te watki, ktore wydawaly sie ciekawe...
33,6kbps, kieszonkowe i ceny za impuls nie rozpieszczaly...
jg
bans
2016-05-16 06:02:46 UTC
Post by jg
pamietam, jak jednym z moich marzen bylo sciagac z prmg do woli, a nie
wybierac do sciagniecia tylko te watki, ktore wydawaly sie ciekawe...
33,6kbps, kieszonkowe i ceny za impuls nie rozpieszczaly...
Na szczęście mnie ten modem męczył tylko w weekendy i wakacje. W dni
powszednie miałem dostęp do netu na uczelni, co za czasy... konto
pocztowe o pojemności 2MB i 90% komputerów chodzących na jakimś
uniksie... :)))
bans
jg
2016-05-16 16:38:32 UTC
Post by bans
Post by jg
[...]
na uczelni to zostawalem po godzinach wchodzic na strony www pod win 3.11 i
netscape'm, oczywiscie jesli mialem szczescie i byly wolne miejsca...
szkoda bylo poswiecac ten czas na czytanie tekstu na prmg (to zalatwialem w
domu oflajnowo). co chwila jakies novellowski server sie wysypywal. po
kazdej wysypce 20 min. przerwy, reset i przelogowywanie... teraz to chyba
studenci takiego admina by rozniesli na strzepy - wtedy czlowiek,
nieswiadomy, ze moze byc normalnie, cieszyl sie, ze w ogole od czasu do
czasu dalo sie zajrzec na jakas stronke.
jg
Mumin
2016-05-15 13:02:30 UTC
Post by bans
Młodyś ;) Ja pamiętam czasy kiedy odpalało się modem - 0202122,
pipirrrripiiii, wiiiii, piiiirriiii, ściągało wiadomości, rozłączało,
czytało i odpisywało, łączyło z powrotem i wysyłało odpowiedzi :)))
Też pamiętam. ;) I pamiętam takie porównanie, które gdzieś w tamtych
czasach przeczytałem - "polski internauta bywa w sieci tak jak partyzant
we wsi - krótko i nerwowo" ;)
Mumin

---
ankan
2016-05-13 15:03:59 UTC
Ehh.. dawno minely czasy kiedy siedzialo sie przed monitorem, z
gitara i browarem w garsci, odswiezajac czytnik co chwile co by
sprawdzic czy ktos cos nowego napisal:)
Teraz wystarczy raz w tygodniu sprawdzic :-)
pozdr.
bans
2016-05-16 06:03:54 UTC
Post by ankan
Teraz wystarczy raz w tygodniu sprawdzic :-)
A i tak jest mniej postów niż 10 lat temu w 4 godziny ;)
bans
Cezary Grądys
2016-05-22 18:39:05 UTC
Post by twistedme
[...]
Pewnie ćwiczą!
--
Cezary Grądys
***@wa.onet.pl
OMSON
2016-05-23 13:32:50 UTC
Post by Cezary Grądys
Pewnie ćwiczą!
Braki były już tak wielkie, że nic nie robio, tylko naqrwiajo solówki -
nie ma czasu na głupoty w necie... ;)

Pzdr, OMSON
Przemysław Dębski
A Britnej na to wszystko patrzy i cycki jej płaczą.
Marcin "Kenickie" Mydlak
2016-05-23 18:30:30 UTC
Post by Przemysław Dębski
Post by OMSON
Post by Cezary Grądys
[...]
NIech idzie z reklamacją. Wujowy silikon dali.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG:291246, Skype:kenickie_pl
bans
2016-05-24 07:16:52 UTC
Post by Przemysław Dębski
A Britnej na to wszystko patrzy i cycki jej płaczą.
Żyjecie wspomnieniami, myślicie że jak precla iw as czas nie oszczędził,
to Britney darował?

;)
--
bans