Walking Horse - 1%
OMSON
2016-11-05 01:18:35 UTC
Taki, nazwijmy to - rockowy temat z drugiego projektu, w którym się
udzielam:

https://soundcloud.com/omson2711/walkingkon-1

Pzdr, OMSON
RK
2016-11-05 03:33:44 UTC
Post by OMSON
Taki, nazwijmy to - rockowy temat z drugiego projektu, w którym się
https://soundcloud.com/omson2711/walkingkon-1
Niezły łój :) Momentami przypomina mi Budgie (Breadfan).
Robert.
Hausen
2016-11-06 03:28:45 UTC
Post by RK
Post by OMSON
https://soundcloud.com/omson2711/walkingkon-1
Niezły łój :) Momentami przypomina mi Budgie (Breadfan).
Nooo - łój porządny jest!
Co prawda mojego qnia nie zwaliło, ale grzbiet mocno napięło :-D
I faktycznie jest 'bredfanowski' patencik ;)

Numer fajny - czuć moc.
Muzyka bardziej mi odpowiada niż CrazyMłocka tego poprzedniego projektu ;)
Wioślarz solowy poszedł chyba za bardzo po zagonach w jednym momencie...
Wolak może zyskuje przy głębszym poznaniu - lecz tak zrazu niezbyt mnie
przekonuje
w kwestii dopasowania do gatunku.

pozdrav - Hausen
OMSON
2016-11-09 08:38:39 UTC
Post by Hausen
Post by RK
Post by OMSON
https://soundcloud.com/omson2711/walkingkon-1
Niezły łój :) Momentami przypomina mi Budgie (Breadfan).
Nooo - łój porządny jest!
Co prawda mojego qnia nie zwaliło, ale grzbiet mocno napięło :-D
Cieszę sie, że działa... jakoś. ;)
Post by Hausen
I faktycznie jest 'bredfanowski' patencik ;)
W sumie to tak ogólny trójkowy patent, że można by siedzieć i wyszukiwać
w muzyce rozrywkowej, kto od kogo podpatrywał ;)Pierwszy z brzegu:

Post by Hausen
Numer fajny - czuć moc.
Senkju :)
Post by Hausen
Muzyka bardziej mi odpowiada niż CrazyMłocka tego poprzedniego projektu ;)
W tamtym o co innego chodzi - inne założenia "artystyczne" :)
Post by Hausen
Wioślarz solowy poszedł chyba za bardzo po zagonach w jednym momencie...
Podpowiedz o który moment chodzi (czas od-do) - to powiem gitarulowi,
żeby nie świrował ;)
Post by Hausen
Wolak może zyskuje przy głębszym poznaniu - lecz tak zrazu niezbyt mnie
przekonuje
w kwestii dopasowania do gatunku.
Tutaj to już różnie ludzie reagują, jak puszczam znajomym... Jednym
pasuje innym nie. Ale to jak ze wszystkim :) Osobiście osadziłbym go
bardziej w miksie. Problem polega na tym, że chyba nie potrafię tak, aby
nie stracił "strzała". Probowałem i jedyne co osiągnąłem, to zamulenie.
:) Zostało jak jest.

Dzięki za opinie!

Pzdr, OMSON
OMSON
2016-11-09 08:40:20 UTC
Post by Hausen
Post by Hausen
I faktycznie jest 'bredfanowski' patencik ;)
W sumie to tak ogólny trójkowy patent, że można by siedzieć i wyszukiwać
w muzyce rozrywkowej, kto od kogo podpatrywał ;)Pierwszy z brzegu:

http://youtu.be/a9eNQZbjpJk
Post by Hausen
Numer fajny - czuć moc.
Senkju :)

Pzdr, OMSON
OMSON
2016-11-09 08:52:53 UTC
Post by RK
Niezły łój :) Momentami przypomina mi Budgie (Breadfan).
Dzięki za opinię :)

Pzdr, OMSON
jg
2016-11-06 22:12:51 UTC
Post by OMSON
Taki, nazwijmy to - rockowy temat z drugiego projektu, w którym się
https://soundcloud.com/omson2711/walkingkon-1
ciekawsze niz poprzednia 'metalowa' wrzuta. troche sie tu jednak dzieje.

z podobienstw to, znow, rytmiczny (rapujacy, malo melodii, w rytm) wokal
(sory, moze to moje zboczenie... inne to te, ze wokal po polsku to u mnie
minus 8 punktow do ogolnego odbioru). wg mnie pan potrzebuje sie jeszcze
troszke wyrobic, bo teraz to jest tak na miare dobrej tasmy demo (chodzi mi
o naprawde nieliczne fragmenciki, o wybory co do intonacji, melodyki linii
wokalnej (sory, za slownictwo, ale szkol muzycznych nie konczylem), i ich
wykonanie - czasem troche sie forma zalamuje, ale to z kolei tylko kwestia
dopieszczenia, poswiecenia czasu - a moze tak to juz jest jak sie chce po
polsku, w sumie nie wiem... z drugiej strony, wygar i papier scierny jest,
mocny plus.

wokal bardzo fajnie i dosc oryginalnie wypada w tych kilku miejscach, gdzie
idzie na maksa. ciekawie jakby to bylo tak troche dluzej niz dwa wyrazy.
czyms podkreciliscie te fragmenty, jakis delikatny przester?

no i kartonowa sucha perkusja, tj. stopa i werbel.

gitarki ok. jakiejs wpadki solisty nawet nie zauwazylem.

ogolnie, kawalek oryginalnym pomyslem nie porywa, ale jest na tyle ok, ze
to juz moze byc tylko kwestia gustu, a nie jakichs wyraznych niedomagan
kompozycyjnych.

dzieki za wrzutke. oby tak dalej.
jg
OMSON
2016-11-09 08:50:30 UTC
Post by jg
ciekawsze niz poprzednia 'metalowa' wrzuta. troche sie tu jednak dzieje.
Dzięki.
Post by jg
[...]
Zgadzam się z Tobą. Po prostu kolega (gitarzysta) nie jest wokalistą.
Sam jestem ciekaw, jak wypadnie kiedy przyjdzie czas na śpiewanie melodii.
Post by jg
wokal bardzo fajnie i dosc oryginalnie wypada w tych kilku miejscach, gdzie
idzie na maksa. ciekawie jakby to bylo tak troche dluzej niz dwa wyrazy.
czyms podkreciliscie te fragmenty, jakis delikatny przester?
Nie ma tam przesteru z post-produkcji. Po prostu drive z gardła tak się
zebrał na majka. Ja tę teksturę starałem się wyciagnać jeszcze HF
exciterem załozonym równolegle. Jest tam domiksowany dla "smaczku" po
całosci.
Post by jg
no i kartonowa sucha perkusja, tj. stopa i werbel.
No Led Zeppelin to z tego nie będzie - jestem tego świadomy. Aczkolwiek
na perkusistach te sample robią wrażenie (zdziwiłbyś się) ;)
Dzięki za opinię. :)

Pzdr, OMSON
JoachimeK
2016-11-07 10:05:06 UTC
Post by OMSON
Taki, nazwijmy to - rockowy temat z drugiego projektu, w którym się
https://soundcloud.com/omson2711/walkingkon-1
Ocęnię tylko brzmienie techniczne po przesłuchaniu kilku fragmentów
utworu. Słuchałem na słuchawkach więc trudno trochę mi ocenić, ale o ile
kapela jest "jakoś" scala, o tyle wokal moim zdaniem brzmi źle. Zły
plan, sybilanty, tak jakby został nbagran y tanim mikrofonem i może i
jakoś obrobiony, ale nie pod kątem brzmienia do reszty. To mnie na tyle
razi, że rozprasza, odbierając przyjemność słuchania całości w sensie
muzycznym, nie technicznym.
J.
OMSON
2016-11-09 08:52:25 UTC
Post by JoachimeK
[...]
W sumie ja też bym to inaczej "osadził" w miksie - ale jak pisałem
wcześniej - nie za bardzo mi to wychodzi bez zamuły. :)

Dzięki za opinię.

Pzdr, OMSON
JoachimeK
2016-11-09 12:24:20 UTC
Post by OMSON
W sumie ja też bym to inaczej "osadził" w miksie - ale jak pisałem
wcześniej - nie za bardzo mi to wychodzi bez zamuły. :)
Musi się dać zrobić, nie ma wała! Zwłaszcza, że masz ciemne wiosła. Ale
to właśnie powoduje u słuchacza jeszcze większe dysproporcje między
"podkładem" a wokalem.
J.
Roman Tyczka
2016-11-09 14:06:43 UTC
Post by JoachimeK
Post by OMSON
W sumie ja też bym to inaczej "osadził" w miksie - ale jak pisałem
wcześniej - nie za bardzo mi to wychodzi bez zamuły. :)
ciemne wiosła
Toż to nazwa black metalowego bandu, nawet nie trzeba dodawać "Charona" ;-)
Ta Wasza nomenklatura :-)
Roman Tyczka
Nuel
2016-11-10 08:23:35 UTC
Post by OMSON
Taki, nazwijmy to - rockowy temat z drugiego projektu, w którym się
https://soundcloud.com/omson2711/walkingkon-1
Pzdr, OMSON
Git!
Bardziej mi wchodzi niż utwór z poprzedniego projektu.

Troche sie boje wrzucić tu nasze najnowsze dzieło;)

Pozdrówka
Nuel
jg
2016-11-10 22:30:02 UTC
Post by Nuel
Troche sie boje wrzucić tu nasze najnowsze dzieło;)
nuel, nie daj sie prosic, wal ciezarem...
jg
nuel
2016-11-11 23:54:28 UTC
Post by jg
Post by Nuel
Troche sie boje wrzucić tu nasze najnowsze dzieło;)
nuel, nie daj sie prosic, wal ciezarem...
We wtorek premiera wypocin - czekamy na skończony miks:)
A pod koniec roku powinna sie ukazać 10 utworowa płyta.

Pozdrówka
N.

---
Nuel
2016-11-16 07:26:21 UTC
Post by jg
Post by Nuel
Troche sie boje wrzucić tu nasze najnowsze dzieło;)
nuel, nie daj sie prosic, wal ciezarem...
Poszło w nowym wątku.

Nuel