Się pozbywam interfejsów dwóch... [cross-post]
Fëanor Aicanáro
2016-02-18 20:49:57 UTC
...a mianowicie Presonusa FireStudio 2626 i Focusrite'a Liquid 56.
Gdyby więc ktoś chciał, zapraszam na alledrogo:

Mój, używany:
http://allegro.pl/presonus-firestudio-2626-i5998059970.html

Mój, ale nieużywany:
http://allegro.pl/focusrite-liquid-saffire-56-nowy-powystawowy-i5998357786.html

3ss
OMSON
2016-02-19 11:06:49 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
http://allegro.pl/presonus-firestudio-2626-i5998059970.html
Jaka jest realna latencja w DAW-ie (jaki minimalny buffer można ustawić,
do komfortowej pracy)? Jak z wysterowaniem wejść instrumentalnych
(często spotykałem się z clippowaniem przy ustawieniu min gainu, a
czasem nawet i z wciśniętym padem tłumiącym)? Byc może zmieniłbym sobie
interfejs na ten od Ciebie...

Pzdr, OMSON
Fëanor Aicanáro
2016-02-19 20:08:09 UTC
Post by OMSON
Post by Fëanor Aicanáro
[...]
A wiesz Ty, że nie badałem tego...Jeśli chodzi o audio, pracuję
zazwyczaj na kilku-kilkunastu śladach i do miksu nie dbam o to. Przy
rejestracji dla bezpieczeństwa ustawiam duży bufor.

Natomiast przy pracy na VSTi, np. cała orkiestra symfoniczna, to już 512
minimum.

99,9% nagrywam z mikrofonów. Z wejść instrumentalnych korzystałem kilka
razy przy nagrywaniu mojego Ibaneza z piezo. Problemów nie odnotowałem.

A jakie międzymordzie masz teraz?

P.
OMSON
2016-02-20 00:52:17 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
[...]
Ja mam małe interfejsy: ESI UGM96 i ESIO MARA 22XTU. Sęk w tym, że kiedy
nie rzucę się na coś większego, to są problemy ze sprawami o które
pytałem. Ja robię muzę przy buforze 64 sample. 128 to dla mnie minimum
do komfortowej rejestracji gitar i basu - potem za bardzo odczuwalna
jest latencja jak gram. Mam 2 komputery - jeden słabszy na C2Q Q6600,
płyta na G41, dyski HDD WD Raptor 74GB i Samsung 1TB, drugi na i5-2500,
płyta na Z77, dyski SSD Samsung 850 Pro i HDD Seagate 3TB. Z ESI działam
na tym mocniejszym w domu, z ESIO na słabszym kompie w salce.
Myślę od pewnego czasu o jakimś wielokanałowym interfejsie do
rejestracji ujęć zestawu perkusyjnego. Planowałem np Audient ID14 do
tego Behringera ADA8200, ale ręce mi opadły, jak poczytałem na
zagranicznych forach, że ten cudny interfejs wykłada się przy 512
samplach... Takie rzeczy skutecznie blokuja moje zapędy upgrade'ów

Pzdr, OMSON
Fëanor Aicanáro
2016-02-22 21:14:14 UTC
Post by OMSON
[...]
Ano. A jak mógłbym sprawdzić to-to moje pod tym kątem?

P.
OMSON
2016-02-23 07:51:21 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
Ano. A jak mógłbym sprawdzić to-to moje pod tym kątem?
Odpal jakiś Addictive czy Toontrack w swoim DAW-ie, załóż jakieś
symulacje ampów i poprobuj nagrywać gitary i bas. Zorientujesz się, czy
są opóźnienia i od jakiego buffora sie zaczynają (albo nie zaczynają).

Pzdr, OMSON