"teledysk" do oceny ;)
2015-02-20 10:27:29 UTC

Szatanski
2015-02-20 17:09:00 UTC
Jaka śliczna piosenka, szkoda, że nie da się słuchać :)

Fajna robota, bardzo dobre nagranie, fajny filmik i niezły montaż. To się nazywa hobby na poziomie. Szkoda, że nie lubię takiego śpiewania.
DF
2015-03-01 06:17:22 UTC
Post by OMSON
http://youtu.be/N4YU8-WJQJA
Pzdr, OMSON
Podoba mi się. Przesłuchałem do końca. W mojej opinii brakuje dwóch rzeczy:
1. solówki gitarowej - bardzo
2. ciekawej historii opowiedzianej w teledysku. Np. gdyby sednem teledysku było takie "więzienie" jak na samym początku i jakaś w nim historia, a przebitki kapeli tylko przebitkami, powiedziałbym, że jest zajebiście.
OMSON
2015-03-01 12:19:11 UTC
Post by DF
[...]
Dzięki za opinie. Nie jest to szczyt osiągnięć, ale na początek dobre i
to... ;) Co do solówki, to jest kwestia do zastanowienia się (bo niby w
którym momencie byś ją widział?). Co do reszty - całkowicie się z Tobą
zgadzam :)

Pzdr, OMSON
DF
2015-03-01 13:20:02 UTC
Post by OMSON
[...]
Oj, w temacie kompozycji utworu to już bym nie chciał w kompetencje twórców wchodzić.
Zacząłem jej wyczekiwać w okolicy 2-2:15, ale wiesz. Jak będzie outro solo, albo pojawi się znacznie wczesniej, czy będzie jedna, czy dwie, czy cztery, to złego słowa nie powiem (chyba że mi się nie będą podobać :-). To już po prostu zupełnie inna kwestia.
bans
2015-03-02 08:27:03 UTC
Post by OMSON
http://youtu.be/N4YU8-WJQJA
O dziwo, fajne. Choć wokalista za bardzo udaje Anselmo ;)
bans
OMSON
2015-03-02 11:32:43 UTC
Post by bans
Post by OMSON
http://youtu.be/N4YU8-WJQJA
O dziwo, fajne. Choć wokalista za bardzo udaje Anselmo ;)
Thx :) Może niedługo uda się coś ciekawszego nakręcić, do kolejnego
kawałka ;)

Pzdr, OMSON
Archidamos
2015-03-02 12:55:20 UTC
Post by OMSON
http://youtu.be/N4YU8-WJQJA
Fajnie zrobione, choć troszkę "ciasna" perspektywa, rzekłbym, piwniczna.
Muza całkiem sprawnie zagrana, ale na miłość boską, zabierzcie mikrofon temu gościowi i nigdy więcej nie dawajcie :D Masakra!!

Pozdrawiam
Archidamos
OMSON
2015-03-02 14:08:02 UTC
Post by Archidamos
Fajnie zrobione, choć troszkę "ciasna" perspektywa, rzekłbym, piwniczna.
Muza całkiem sprawnie zagrana, ale na miłość boską, zabierzcie mikrofon temu gościowi i nigdy więcej nie dawajcie :D Masakra!!
Thx :) Perspektywa dobrze oddaje nadrzeczywistość, hehe ;) Spróbujemy
coś teraz nagrać w większym pomieszczeniu. Zobaczymy, co z tego wyjdzie...

Kolega nas opuszcza - także looz ;) Szukamy teraz kogoś ze smykałką do
charakternego śpiewania. Darcie ryja jest cool, ale nudne na dłuższą
metę :P Poza tym w tej i innych kwestiach, już dawno zaczęliśmy sie
rozmijać...

Pzdr, OMSON
jg
2015-03-02 21:06:35 UTC
Post by OMSON
Post by Archidamos
[...]
i chwala bogoo... nie mam nic przeciwko darciu ryja, ale pan nie prezentuje
szczytowych osiagniec w tym temacie, ma slabe momenty. poza tym kawalek
dosc slaby, nudnawy, a juz ten moment jak pan probuje krzyczec 5 sylab w
sekunde (refren?) to nawet irytujacy jest na dluzsza mete (na dluzsza mete,
bo juz wczesniej ten kawalek kiedys linkowales)...
jg
DF
no a ja sie zlapalem na tym, ze go sobie nucilem przez caly dzien po przesluchaniu :-) i tez faktycznie go wczesniej sluchalem. Nie jest wcale tak zle.
OMSON
2015-03-06 09:26:50 UTC
Post by DF
no a ja sie zlapalem na tym, ze go sobie nucilem przez caly dzien po przesluchaniu :-) i tez faktycznie go wczesniej sluchalem. Nie jest wcale tak zle.
Thanks :)