Set przystawek Rio Grande do Gibola sprzedam
Vlezio
2015-05-12 07:47:51 UTC
Czołem.

Kupiłem te przystawki do takiego mojego tajnego projektu, ale za
przeproszeniem gówno z tego wyszło. Odkładam projekt na później. A co do
przystawek to ręczna robota Made In USA. Przystawki Texas Blues i Barbecue.
W srebrnych puszkach przepięknie postarzanych. Bez ramek, śrub i sprężyn.
Czterokablowe, więc jak ktoś chce szaleć to może sobie podzielić na single.

W Polsce nie do zdobycia. Nie pytajcie o brzmienie bo nigdy ich nie
montowałem i nie będę gadał bzdur a wszelkie testy na YT są nic nie warte.
Przez muzyków przystawki oceniane bardzo wysoko, na równi z Lindy Fralinami.

Cena 650PLN za set. Wysyłam na mój koszt.

Sorki za zaśmiecanie grupy.

Vlezio

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
2015-05-12 11:55:08 UTC
Post by Vlezio
[...]
Mam chyba chętnego dla Ciebie na te pipaki, ale chciałby z Tobą pogadać,
Dasz nr do siebie?

Pzdr, OMSON

P.S. Wysłałem Ci kopie na skrzynkę.