Satriani na Torwarze
Szatanski
2015-10-20 21:56:41 UTC
Wreszcie jest jakaś relacja.
http://www.deathmagnetic.pl/naszym-zdaniem/relacje/joe-satriani-relacja-z-koncertu-z-hali-torwar-18-10-2015/
bans
2015-10-21 06:35:53 UTC
Post by Szatanski
Wreszcie jest jakaś relacja.
http://www.deathmagnetic.pl/naszym-zdaniem/relacje/joe-satriani-relacja-z-koncertu-z-hali-torwar-18-10-2015/
Tak na marginesie - to trochę smutne a trochę zabawne że koleś którego
muzykę z pierwszych płyt znało się na pamięć, którego dźwięki które
godzinami wpuszczałem sobie w uszy przez słuchawki walkmana obecnie nie
wzbudza we mnie żadnego zainteresowania.

Ale posłuchałem na próbę starych kawałków - i też już mi się nie
podobają. Ot, melodyjki z zegarka komunijnego zagrane na gitarze ;)
bans
Adam Fulara
2015-10-24 16:43:08 UTC
Człowiek rozwija się, słyszy coraz więcej i coraz więcej potrzebuje.

Oczywiście jeśli szuka.