klipa wypuściliśmy
2016-10-08 11:25:51 UTC

ankan
2016-10-08 22:35:14 UTC
OMSON wrote:
:: http://youtu.be/fWuK9kCGiUQ
::
:: Pzdr, OMSON

Przypadlosc 90% kapel. Fajny wstep, potem nuda, nuda, nuda.
Gracie technicznie dobrze, ale tu brakuje aranzacji, nic sie w kawalku nie
dzieje.
Jakis przerywnik na cleanie by sie przydal,
Jest atut w postaci czysto spiewajacego wokalisty.
Stopa w miksie schowana, tzn jej equalizacja. Ta stopa nie kopie a powinna.

Ogólnie jest okale macie potencjal i moze byc lepiej ;)

pozdr.
OMSON
2016-10-14 12:09:11 UTC
Post by ankan
Przypadlosc 90% kapel. Fajny wstep, potem nuda, nuda, nuda.
Gracie technicznie dobrze, ale tu brakuje aranzacji, nic sie w kawalku nie
dzieje.
Ankanie - nie chciałbym wyjść na pyszałka, ale umówmy się, że wszystko
zależy od oczekiwań. :) Weźmy np znany zespół, jak Killswitch Engage -
co jest takiego oryginalnego w konstrukcji hitów, jak My Last Serenade
czy The End of Heartache? Są całkiem chwytliwe riffy zagrane na krzyż
plus dobrze osadzona aranżacja wokalu. Za wiele kombinowania to tam nie
ma, chyba sam przyznasz? :) A jednak, są to hity na tle dorobku tej kapeli.

Co jest w propozycji utworu od nas? Myślę, że riffy są też dość
chwytliwe, dodatkowo grane na 'raz' i na 'i' z załamaniami - co może nie
rzuca się w ucho, ale jakąś tam robotę czyni w percepcji odbiorcy. Do
tego progresywne zmiany dynamiki budujące dramaturgię, aż do pewnego
apogeum, gdzie...
Post by ankan
Jakis przerywnik na cleanie by sie przydal,
...jest przerywnik w środku, zaraz po tej kulminacji. Jedna gitara sie
oddziela, reszta trzyma riff, bębny wchodzą po 'murzyńsku' a wokal jebie
magafonowym soundem z dużym pogłosem. Potem jest pizda do samego końca.
I tyle. Jakiej ekwilibrystyki aranżacyjnej potrzeba więcej? ;)
Post by ankan
Jest atut w postaci czysto spiewajacego wokalisty.
Dzięki :) Chłopak jakoś daje radę - w każdym razie rzeczywiście śpiewa,
a nie drze dupę, jak nasz poprzedni wokalista (co można było ocenić przy
moich poprzednich prezentacjach, jeśli występował tam akurat wokal...)
:)
Post by ankan
Stopa w miksie schowana, tzn jej equalizacja. Ta stopa nie kopie a powinna.
To prawda! Na etapie "masterowania" tego materiału chciałem rozjaśnić
całość i chyba stało się to kosztem tzw. punchu na stopie (normalnie był).
Post by ankan
Ogólnie jest okale macie potencjal i moze byc lepiej ;)
Bardzo Ci dziękuję za konstruktywną krytykę i jeszcze raz się
usprawiedliwię - nie odbieraj tego co wypisałem wyżej, jako
pyszałkowatości. Mamy z chłopakami z zespołu sporą dozę pokory w sobie i
bardzo chętnie przyjmujemy każdą krytykę. Szczególnie tą konstruktywną,
gdzie można ze sobą podyskutować, jak na muzykantów przystało i dojść do
jakichś dobrych wniosków ;)A wniosek jest taki - że każdemu nie dogodzisz :)

http://tinyurl.com/zvmcj6f

Pzdr, OMSON
jg
2016-10-09 13:10:54 UTC
Post by OMSON
http://youtu.be/fWuK9kCGiUQ
tak jak ankan napisal - nieciekawe, brak fajnych pomyslow. tak jak intro
zaciekawilo, tak to co zaraz po intro zniechecilo. nie lubie takiego
rytmicznego spiewania. do tego jeszcze gitary tez nie rozmydlaja tego
efektu, a go poglebiaja. nju metalowemu rap polo mowie stanowcze nie.
pozniejsze riffy sa ciut ciekawsze, ale tez niewiele ucha mozna zawiesic. a
potencjal jest - bo wokal fajny i produkcja ok.

w warstwie wizualnej wywalilbym wszystko z ujeciem wokalisty. jakos w
odbiorze te ujecia robia na minus... nie to, ze wokalista jakis
niewideogeniczny, ale mi nie pasuja do calosci. chyba nie potrafie tego
precyzyjniej opisac.

...i ta gitara wyglada na taka pociapana tlustymi paluchami - a fe...

bardzo fajnie, ze macie porzadnego wokaliste. mam tylko nadzieje, ze uda
sie Wam wykrzesac z niego troche wiecej niz tylko plaskie rapowane frazy
(troche przesadzam, ale to po to abys wiedzial o co mi chodzi).

czyli to co zawsze Ci pisalem - ciekawsze kompozycje... choc stwierdzenie
to jest same w sobie jest idiotyczne, bo to wlasnie pomysly sa wlasciwie
wyroznikiem jakosci zespolu. rownie dobrze moglbym napisac 'badzcie
wreszcie wybitni jak *tu wpisac nazwe znanego i lubianego zespolu*. ale
wlasnie tego Wam brakuje w tej chwili.

wszystko moja opinia. dzieki za wrzute i powodzenia.
jg
OMSON
2016-10-14 12:23:39 UTC
Post by jg
[...]
Bardzo Ci dziękuję. :) Niewiele więcej moge napisać, niż to co do
Ankana, natomiast 'nu metal rap polo', to to nie jest, umówmy się
(rozumiem co masz na myśli w każdym razie) ;) Żaśpiewane rytmicznie, ale
z rockowym przytupem i ciągnie do przodu kawałek.
Post by jg
[...]
Spoko i tak nie mieliśmy za dużo opcji ze sprzętem typu latarka LED za
15 zł + komórka, gdzie za scenografie posłuzyła zaciemniona własna salka
prtób :)
Post by jg
...i ta gitara wyglada na taka pociapana tlustymi paluchami - a fe...
To prawda! To chujnia jest (ale to świadczy o właścicielu przede
wszystkim) :)
Post by jg
bardzo fajnie, ze macie porzadnego wokaliste. mam tylko nadzieje, ze uda
sie Wam wykrzesac z niego troche wiecej niz tylko plaskie rapowane frazy
(troche przesadzam, ale to po to abys wiedzial o co mi chodzi).
Myślę, że kolejne wrzuty kawałków ode mnie powinny nieco rozjaśnić
temat. Z pewnością inne aranżacje się trafią - być może coś nawet uderzy
w Twoje gusta :)
Post by jg
[...]
Cięzko mi to zlokalizować 'w czasoprzestrzeni' co nieco - ja sie raczej
stawiam na poziomie amatora, który lubi sobie pograć :)Nawet nie wiem,
czy potrafiłbym wspiąć sie gdzieś wyżej muzycznie. W każdym razie co
robie, jest z serca i jeśli sam siebie zaskoczę, to jest już wiele, a
jeśli sie jeszcze komuś spodoba to 'o ja pierdolę' :)
Post by jg
wszystko moja opinia. dzieki za wrzute i powodzenia.
Bardzo Ci dziękuję za odzew i naprawdę doceniam każdą, nie tylko
pozytywną, uwagę.

Pzdr, OMSON
Hausen
2016-10-11 17:08:34 UTC
Szczerze powiedziawszy z klipa lipa...
Ciekawsze były twoje propozycje instrumentalne. ;)

pozdrav - Hausen
jg
2016-10-11 17:51:28 UTC
Post by Hausen
Szczerze powiedziawszy z klipa lipa...
haha... ano przyznac nalezy, ze wajda tego nie krecil...
Post by Hausen
Ciekawsze były twoje propozycje instrumentalne. ;)
wokal Ci sie nie widzi?
jg
Hausen
2016-10-11 18:35:12 UTC
Post by jg
Post by Hausen
Ciekawsze były twoje propozycje instrumentalne. ;)
wokal Ci sie nie widzi?
Strasznie sie drze! ;-))))

pozdrav - Hausen
jg
2016-10-12 14:45:42 UTC
Post by Hausen
Post by jg
Post by Hausen
Ciekawsze były twoje propozycje instrumentalne. ;)
wokal Ci sie nie widzi?
Strasznie sie drze! ;-))))
no. dobry jest.
jg
RK
Robert.
OMSON
2016-10-14 12:24:20 UTC
Post by Hausen
Szczerze powiedziawszy z klipa lipa...
Ciekawsze były twoje propozycje instrumentalne. ;)
Róznie to bywa :) Dzięki za odzew :)

Pzdr, OMSON
Archidamos
2016-10-11 21:09:36 UTC
Post by OMSON
http://youtu.be/fWuK9kCGiUQ
Fajny, mroczny klip :) Muza nie moja, ale przyzwoicie nagrana, równo i wyraźnie.
Wokal (to chyba za mocne słowo na darcie ryja :)) drażni nie najlepszym akcentem, ale dla fanów takiej muzy pewnie jest git.

Pozdrawiam
Archidamos

P.S. A już myślałem Omsonie, że przechodzisz na jasna stronę mocy! :)
jg
2016-10-12 14:56:48 UTC
Post by Archidamos
Fajny, mroczny klip :)
szczegolnie na obrzezach kadru...
Post by Archidamos
Muza nie moja, ale przyzwoicie nagrana, równo i wyraźnie.
troszke niezrecznie przy 0:38, ale pewnie to taka pauzosynkopaczycus (nie
znam sie) i tak mialo byc... aczkolwiek moje niewprawne do takich wygibasow
ucho poczulo dyskomfort...
jg
OMSON
2016-10-14 12:30:13 UTC
Post by Archidamos
Fajny, mroczny klip :) Muza nie moja, ale przyzwoicie nagrana, równo i wyraźnie.
Dziękuję :)
Post by Archidamos
Wokal (to chyba za mocne słowo na darcie ryja :)) drażni nie najlepszym akcentem, ale dla fanów takiej muzy pewnie jest git.
Eee to chyba się nie powinno podchodzić w ten sposób. Albo jest dobrze
albo nie jest - sam wiesz o co kaman... Z lizania po jajcach jeszcze nic
nie wynikło, także dzięki za słowa krytyki ;) Akcent ponoć rzeczywiście
nie jest jakiś dobry - chociaż ja sie nie znam :) Darcie ryja może i
jest wym,uszone, ale przynajm,niej chłopak coś potrafi zaśpiewać - w
kolejnych numerach, które wrzuce z czasem da się posłuchać.
Post by Archidamos
P.S. A już myślałem Omsonie, że przechodzisz na jasna stronę mocy! :)
Archie - ja tak bardziej na krawędzi ;) Ale działam też w innych
klimatach... Także spokojnie ;)

Pzdr, OMSON
wwwwwwrrrrrrrrooooaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
2016-11-28 07:28:47 UTC
Post by Archidamos
[...]
No a jakby coś po naszemu coś zaśpiewać? A to Killswitch Engage to przynajmniej metrum zmieniło na refrenie. :P