Personal rodeo
OMSON
2015-12-31 17:02:41 UTC
Taki oto kawałek poczyniłem na koniec 2015 - daje radę? ;)

https://soundcloud.com/omson2711/personal-rodeo

Pzdr, OMSON
RK
2015-12-31 17:28:05 UTC
Post by OMSON
Taki oto kawałek poczyniłem na koniec 2015 - daje radę? ;)
https://soundcloud.com/omson2711/personal-rodeo
OMG, niezły omłot ;) Jakoś skojarzyłem ten kawałek z późnymi płytami
King Crimson. Słuchasz muzy KC?
Robert.
OMSON
2016-01-01 18:36:56 UTC
Post by RK
OMG, niezły omłot ;) Jakoś skojarzyłem ten kawałek z późnymi płytami
King Crimson. Słuchasz muzy KC?
Bywało ;) Mnie sie jakoś tak kojarzy w stronę Kyusss/High on Fire z
przełamaniem w kierunku bardziej modern metalowej stylistyki ;)

Pzdr, OMSON
Przemysław Dębski
2016-01-01 00:25:45 UTC
Post by OMSON
Taki oto kawałek poczyniłem na koniec 2015 - daje radę? ;)
https://soundcloud.com/omson2711/personal-rodeo
Podoba mi się. O czymkolwiek jest, opowiada o tym od swego początku do
końca. Czy wyczerpująco to inna sprawa :) Trochę mi brakuje jakichś
rozwinięć motywu lub upiększeń. Szczególnie w drugiej części, człowiek
spodziewa się że coś się jeszcze wydarzy, ale nic nowego się nie dzieje.

Pozdrawiam
OMSON
2016-01-01 01:51:08 UTC
Post by Przemysław Dębski
[...]
Dzięki. :) Mam podobne odczucia, ale nie bardzo wiem, co mógłbym dodać
(kolejny motyw na przełamanie, jakąś dodatkową harmonie na clean...)
Zastanawiam sie. :)

Pzdr, OMSON
OMSON
2016-01-01 06:33:50 UTC
No dobra - to może tak :)

https://soundcloud.com/omson2711/personal-rodeo-v2

Pzdr, OMSON

P.S. Lepiej/gorzej aranżacyjnie?
Hausen
2016-01-01 23:06:43 UTC
Post by Przemysław Dębski
[...]
Może wolaka jakiego by dodał...? :-))))))

Podoba mi się to superciężkie brzmienie (znane z Twoich wcześniejszych
propozycji),
ale bazując na maceracjach jeno instrumentalnych - łatwo się zakiwać i
wypalić koncepcyjnie
już po paru kawałkach.

pozdrav - Hausen
RK
2016-01-02 02:00:56 UTC
Post by Hausen
Może wolaka jakiego by dodał...? :-))))))
Faktycznie brzmi to jak akompaniament pod coś. Może pomyśl o jakimś
instrumencie (dęty, gitara), który zagrałby temat czy figurę melodyczną.
Jeśli gitara to oczywiście znacznie wyżej, bo się zleje. Co do bębnów...
dość ciemne blachy i za mocno sprasowane te bębny, chyba...
Robert.
jg
2016-01-01 15:48:20 UTC
Post by OMSON
Taki oto kawałek poczyniłem na koniec 2015 - daje radę? ;)
https://soundcloud.com/omson2711/personal-rodeo
Pzdr, OMSON
kurcze, musisalbym przekleic moja opinie z poprzednich ocen Twoich kawalkow
- kawalek fajnie brzmi, moze poza perkusja (chyba tylko tomy w przejsciach
trzymaja poziom)... a sam kawalek w sumie nuzacy jest. moze sie podobac
niektorym, bo ze zdziwienim stwierdzam, ze niektorym i bardziej nuzace
rzeczy sie podobaja, ale jak dla mnie to niewiele ciekawego oferuje. moge
jedynie traktowac go jako prezentacja brzmienia i warsztatu. pewnie wokal
by mogl nadac temu jakis kierunek, charakter i cos bardziej nieulotnego.

dzieki za wrzut.
jg
OMSON
2016-01-01 18:38:40 UTC
Post by jg
[...]
Dzięki za opinię. A co Twoim zdaniem z bębnami jest nie tak (aranżacja
czy brzmienie)?

Pzdr, OMSON

P.S. Wszystkim nie dogodzi ;)
jg
2016-01-02 12:19:26 UTC
Post by OMSON
Post by jg
[...]
co do aranzacji perki to az tak szczegolowo nie oceniam i chyba jest
standardowo, bo nic mi sie az tak nie rzucilo w tym aspekcie. finezji
jakiejs tam nie slychac, ale w muzyce tez jej nie ma, wiec utrzymane w
stylu.

brzmieniowo tak sobie. nie znam sie na technikaliach, to nic specjalnego
nie napisze. stopa taka komputerowa, cyfra idzie... (chyba RK napisal o
kompresji, moze to to). werbel tez malo fajny. chyba ostatnio z perka bylo
lepiej, bo nie przypominam sobie bym mial jakies wieksze uwagi.

talerze mi sie nie podobaja, moze zbyt na wierzchu i zbyt syczace... kiedys
zdziwilem sie pozytywnie zastosowaniem funkcji humanize dla perki w jakims
daw. moze tutaj tego za malo, roznorodnosci w dynamice. a moze zbyt
intensywnie, regularnie i wyraziscie je eksploatujesz, np. od 2.50 - troche
to monotonnosci dodaje...

jak idziesz pelnia brzmienia to jest lepiej, bo wszystko jest w miare
pochowane, ale czasem ta stopa jest wyrazna, serią idzie i wtedy troche
kluje w ucho.
Post by OMSON
P.S. Wszystkim nie dogodzi ;)
a to to na pewno. dlatego nacisk kladz na robienie swojego. z kolei, z
drugiej strony jesli kilka osob radzi Ci zmienic cos konkretnego, to tez
wyciagaj wnioski.
jg
OMSON
2016-01-02 21:42:28 UTC
Post by jg
jak idziesz pelnia brzmienia to jest lepiej, bo wszystko jest w miare
pochowane, ale czasem ta stopa jest wyrazna, serią idzie i wtedy troche
kluje w ucho.
Ustawiłem teraz trochę inaczej bębny i limiter FABFilter na sumie:

https://soundcloud.com/omson2711/personal-rodeo-v3

Lepiej, czy jeszcze gorzej? :)

Pzdr, OMSON
jg
2016-01-02 22:40:17 UTC
Post by OMSON
Post by jg
[...]
trochu lepiej. co zauwazylem - perka troche wycofana (nie wiem, jakby
wzglednie glosniejszy podklad) - na plus.

talerze tak nie sieja i wezszym pasmem ida.

stopa tez nie taka kartonowa i sucha...
--
jg