Toccata i fuga d-moll
bans
2015-01-14 13:02:43 UTC

Jakoś bardzo mi się ta aranżacja spodobała, o wiele bardziej niż wersja
grana na organach, gdzie kumam tylko początek, a potem się gubię ;)
bans
Szatanski
2015-01-14 20:03:11 UTC
Ładne.

The smaller sound of this piece played on a guitar really accentuates the beauty of the melody and harmonies.

I ja się z tym zgadzam.
ankan

Chyle czola przed geniuszem kompozytora.
jg
2015-01-14 22:06:19 UTC
Post by ankan
Chyle czola przed geniuszem kompozytora.
powiadam wam, to nie mialoby szans powstac na gitarze... acz gitarka to
fajny instrument jest.
jg
Mumin
2015-01-15 22:43:25 UTC
Post by jg
Post by ankan
Chyle czola przed geniuszem kompozytora.
powiadam wam, to nie mialoby szans powstac na gitarze... acz gitarka to
fajny instrument jest.
No raczej. Nikt normalnie takich połamańców nie gra. :)
Mumin
bans
2015-01-15 06:55:07 UTC
Post by ankan
Chyle czola przed geniuszem kompozytora.
Niby znany numer, ale o wiele bardziej doceniłem jego skomplikowanie
dopiero po wysłuchaniu w tej wersji. Gdzie jakimś bluesom czy rockom do
tego...
bans
Adam Fulara
2015-01-16 16:12:30 UTC
Bach bardzo nie lubił tego numeru.

Uczniowie mieli zakaz ćwiczenia tego utworu. ;)

pozdr
Adam
bans
2015-01-19 06:53:40 UTC
Post by Adam Fulara
Bach bardzo nie lubił tego numeru.
Zastanawia mnie, w którym momencie komponowania człowiek uznaje że "do
bani to jest"? :)))

Bo jeśli w trakcie - to po co kontynuuje? A jeśli po zakończeniu roboty
- to aż dziwne, że taki zawodowiec musiał skończyć, zanim się
zorientował że to słabe? :)
bans
Sławek
2015-01-19 21:03:36 UTC
Post by bans
[...]
Tyle raz grali to w MTV, że chłopu zaczęło zbierać się na wymioty, gdy
słuchał po raz kolejny...

Pozdr
Sławek
Adam Fulara
2015-01-20 12:21:03 UTC
Bach miał okres, gdy był shredderem. To się wtedy nazywało "husaria
klawiatury". Potem jak już pisał rzeczy typu Wohltemperiertes Klavier
kompozycje z dawnego czasu (gdzie było dużo nut mało treści) uznał za
mało cenne, zwłaszcza ten jeden utwór, który przecież jest ciekawy.
Archidamos
2015-01-21 12:51:02 UTC
Post by Adam Fulara
mało cenne, zwłaszcza ten jeden utwór, który przecież jest ciekawy.
Ciekawy? Genialny jest, Bach sie nie zna!! :P
Juz biore za nauke i bede szpanowal przy ogniskach.

Pozdrawiam
Archidamos
bans
2015-01-22 07:22:43 UTC
Post by Archidamos
Ciekawy? Genialny jest, Bach sie nie zna!! :P
Juz biore za nauke i bede szpanowal przy ogniskach.
Współbiesiadnicy mogą ci zrobić "hiszpański kołnierz".
Gwiazdę wieczoru zrobią z ciebie "Łiski" i jakieś smęty SDM ;)
bans
jg
2015-01-22 22:40:28 UTC
Post by bans
Post by Archidamos
Ciekawy? Genialny jest, Bach sie nie zna!! :P
Juz biore za nauke i bede szpanowal przy ogniskach.
Współbiesiadnicy mogą ci zrobić "hiszpański kołnierz".
wtedy pozostaje tylko operacja chirurgiczna...
jg
Szatanski
2015-01-24 20:27:12 UTC
Post by Archidamos
Juz biore za nauke i bede szpanowal przy ogniskach.
Dziś prawdziwych ognisk już nie ma...

OMSON
2015-01-15 07:53:42 UTC
Post by bans
http://youtu.be/X_AcYnDn0KI
Jakoś bardzo mi się ta aranżacja spodobała, o wiele bardziej niż wersja
grana na organach, gdzie kumam tylko początek, a potem się gubię ;)
Będziesz sie uczył? ;)

Pzdr, OMSON

P.S. Fajne. :)
bans
2015-01-15 09:12:22 UTC
Post by OMSON
Będziesz sie uczył? ;)
Nie ma bata, ja oklepane nawet "Bourree d-moll" odpuściłem chyba w 1/3 ;)
Ale może się w końcu zmotywuję ;)
bans
OMSON
2015-01-15 09:19:29 UTC
Post by bans
Ale może się w końcu zmotywuję ;)
No to trzymam kciuki. :)

Pzdr, OMSON
R.e.m.e.K
2015-01-15 11:38:07 UTC
Post by bans
http://youtu.be/X_AcYnDn0KI
Jakoś bardzo mi się ta aranżacja spodobała, o wiele bardziej niż wersja
grana na organach, gdzie kumam tylko początek, a potem się gubię ;)
A tak jada punkowcy z tym tematem:

;-)
--
pozdro
R.e.m.e.K
bans
2015-01-15 14:03:34 UTC
Post by R.e.m.e.K
http://youtu.be/yboUUmKZlxM
No właśnie - stereotypowo, jak większość "coverujących" ten kawałek -
biorą tylko najbardziej znany fragment i robią z tego przesterowaną
melodyjkę z komórki z lat 90-tych :P
bans
OMSON
2015-01-15 14:23:51 UTC
Post by bans
Post by R.e.m.e.K
http://youtu.be/yboUUmKZlxM
No właśnie - stereotypowo, jak większość "coverujących" ten kawałek -
biorą tylko najbardziej znany fragment i robią z tego przesterowaną
melodyjkę z komórki z lat 90-tych :P
Co Ty tam wiesz o melodyjkach.:) :) :)

Pzdr, OMSON
OMSON
2015-01-15 14:28:33 UTC
W sumie w wersji samych Toy Dollsów jeszcze wieksze jajca :)

Pzdr, OMSON
OMSON
2015-01-15 14:29:30 UTC
Piszczałka solo rozjebała system :)
bans
2015-01-15 14:34:21 UTC
Post by OMSON
Piszczałka solo rozjebała system :)
A w którym to momencie, bo nie mam siły słuchac? No i to raczje nie
piszczałka tylko kazoo - od piszczałki różni się tym, że się w to nie
dmucha, o czym się przekonałem kiedy pierwsy raz tego użyłem -
dmuchnąłem i ze środka wyleciała jakaś wata. Ku radości właściciela
instrumentu udało sie ją jakoś wepchnąć nazod :))
bans
OMSON
2015-01-16 08:06:55 UTC
Post by bans
A w którym to momencie,
A proszę bardzo :)
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=chsbfbZX-P0#t=68

Pzdr, OMSON
bans
2015-01-16 09:07:15 UTC
Post by OMSON
A proszę bardzo :)
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=chsbfbZX-P0#t=68
Wirtuozerska solówka na kazoo ;)
bans
R.e.m.e.K
2015-01-16 08:47:25 UTC
Post by OMSON
Piszczałka solo rozjebała system :)
Tak, Doolsi rozpieprzali system na wesolo od zawsze ;-)
--
pozdro
R.e.m.e.K
ankan
2015-01-17 00:27:00 UTC
Post by OMSON
Piszczałka solo rozjebała system :)
Tak, Doolsi rozpieprzali system na wesolo od zawsze ;-)

Anarchisci z nich nie byli. Po prostu robili konsekwentnie swoje i dobrze na
tym wyszli.
pozdr.
marc tfardy
2015-01-15 20:44:13 UTC
Post by R.e.m.e.K
Post by bans
http://youtu.be/X_AcYnDn0KI
Jakoś bardzo mi się ta aranżacja spodobała, o wiele bardziej niż wersja
grana na organach, gdzie kumam tylko początek, a potem się gubię ;)
http://youtu.be/yboUUmKZlxM
;-)
To nie mozliwe, ze to punkwocy. Punkowic potrafi tylko 2.5 akorda a Ci
to umeja grac! Do tego jeszcze strasznie rowno. Fajna wersja!
--
(or greets gruesse pozdro)
tfardy