Wielkanoc 2019
ZeteR
2019-04-21 22:42:49 UTC
Szanownym Kolegom - szczęśliwych świąt
Wielkiej Nocy !!

Tradycyjnie życzę tego, czego także sobie życzę:
by nigdy miłości, chleba i inwencji muzycznej
nigdy nam nie zabrakło - w żadnym czasie i miejscu...
ZeteR
Fëanor Aicanáro
2019-04-24 20:34:07 UTC
Christus resurrexit est! Vere resurrexit est! Alleluja!
Dołączam się do życzeń, wszak jeszcze trwa oktawa :)

3ss(ław)
jg
2019-04-26 20:12:10 UTC
Post by ZeteR
Szanownym Kolegom - szczęśliwych świąt
Wielkiej Nocy   !!
by nigdy miłości, chleba i inwencji muzycznej
nigdy nam nie zabrakło  - w żadnym czasie i miejscu...
ups, troche spozniony (u mnie juz oktawa wygasla, slabo z sustejnem).

ale, jak to mowia, lepiej pozno, wiec takze zycze wszystkim najlepszego,
awarii fejsbuka i innych webowych forum, na miesiac i wrocenia na stare
usnetowe smieci - tak dla jaj.

pozdrowka.
jg
Mumin
[...]