Cubase - pasek narzedzi zniknal...
Nuel
2011-04-17 14:32:48 UTC
Chlopaki, wcielo mi pasek narzedzi (toolbar) w Cubase.
Weźcie pomożcie mi go ponownie wyswietlic bo mnie zaraz cholera weźmie...:/

Jakies propozycje?

Pozdrowka
Nuel
Marcin N.
2011-04-17 15:33:36 UTC
Ten wpis może być nieodpowiedni. Kliknij, aby go wyświetlić.
Nuel
2011-04-17 19:29:42 UTC
Post by Marcin N.
Post by Nuel
[...]
Ten u góry w oknie projektu?
A masz tam przycisk "Activate Project" czy nie ma nic? Bo jeśli jest ten
przycisk, to wystarczy w niego prawo-kliknąć w niego i możesz z menu
podręcznego uaktywnić poszczególne elementy toolbara...
Nie ma takiego przycisku, caly pasek w pizdu wcielo:/

Nuel
Nuel
czasem czlowiek jest tak glupi, ze sam przed soba siw wstydzi:))
Marcin N.
:-)
s***@gmail.com
2018-01-20 20:30:07 UTC
[...]