Pytanie z cyklu TRUDNE - potencjomentr do kostki bossa
Jackare
2015-01-08 00:30:09 UTC
Potencjometr alpha, montowany do pcb, zamkniety kwadratowy, zielony,
pojedynczy, 20K B.
W starym efekcie bossa urwało mi się pół trzpienia potencjometru, więc
szukam.
Nie ma ciśnienia, ale może ktoś coś wie
przeglądnąłem nasze polskie różne serwisy, fora typu elektroda, ebay
angielski i hamerykancki i .... cienko to wygląda.
Na alibabie znalazłem jakiegoś dostawcę, który chyba ma tego typu historie,
ale czy jest szansa detalicznie, nawet jeżeli po 5szt to się zaraz okaże że
pińcet za wysyłlkę.... Ktoś coś próbowałe przez alibabę?
http://www.alibaba.com/product-detail/pcb-potentiometer_695703145.html
Czy można gdzieś ewentualnie bliżej kupic takie potencjomentry lub ich
odpowiedniki?
tu podlinkowywuję zdjęcie żeby było wiadomo jak to ma wyglądać.
Chętnie też bym kupił o takim samym wymiarze 50K, A bo trzeszczy a wyczyścić
się nie da bo szczelne toto jest i gałeczki do bossa też bym chętnie,
najlepiej kompet 4 sztuk. Widziałem ne ebayu, ale kto mi to sprowadzi....
Ktoś coś wie czy dać sobie od razu spokój?
Linki do zdjęć:
Alpha 20K, B: Loading Image...
Alpha 50K, A, Loading Image...
Gałeczka: Loading Image...

Pozdro
Jackare
Jackare
2015-01-08 01:55:08 UTC
Dochodzę do etapu gadania z samym sobą, ale może komuś się przyda....
1. Po pierwsze primo: naprawiłem sobie to i w sumie odpuszczę kupowanie tych
potków, chyba że coś się trafi bardzo okazyjnie.
2. Po dwa: znalazłem takich co handlują tym towarem, choć z poszukiwanego
asortymentu mieli tylko potencjometry 10K, to jest szansa że można liczyć na
więcej. Jakby co, wrzucam:
http://pl.mouser.com/ProductDetail/Alpha-Taiwan/RD901F-20-15R-B10K/?qs=sGAEpiMZZMtC25l1F4XBUwUO2gnMafyVBY79LQoNBNM%3d
Można też ściągnąć sobie nr produktu stosowany prze producenta (Taiwan
Alpha)
3. Ide spać....

Jackare
OMSON
2015-01-08 08:54:19 UTC
Post by Jackare
[...]
Wszystko jest dostępne ale jak nie bierzesz kilkudziesięciu sztuk, to
IMHO bez sensu trochę:

Pzdr, OMSON
jG
2015-01-08 19:21:24 UTC
http://sklep.avt.pl/potencjometr-20kom-liniowy-z-wylacznikiem.html
a wyłącznik można sprytnie odpiłować jesli się nie mieści całość
Jackare
2015-01-08 23:16:40 UTC
a wyłącznik można sprytnie odpiłować jesli się nie mieści całość

Oooo seńkju..