kto do lakierowania korpusu?
DF
2015-03-28 07:08:25 UTC
Czesc
Czy polecilibyscie kogos w okolicy Wwy?
Cena gra mniejszą rolę, większą terminowość i dobry kontakt. A głównie chodzi o to, żeby nie ciepnął w kąt i nie udawał, że liczne losowe katastrofy uniemożliwiają robotę :-)
OMSON
2015-03-28 19:33:16 UTC
Post by DF
[...]
A w Guitar Help nie robio? :)

Pzdr, OMSON
DF
2015-03-31 06:09:48 UTC
Post by OMSON
A w Guitar Help nie robio? :)
Nie-e.
Chyba zostaje mi samemu polakierowac, czyli uzbroic sie w cierpliwosc i na cieplejsze dni poczekac.
OMSON
2015-03-31 09:19:44 UTC
Post by DF
Chyba zostaje mi samemu polakierowac, czyli uzbroic sie w cierpliwosc i na cieplejsze dni poczekac.
hehe, samemu to po jajkach najlepiej sie podrapać... ;)

A tak na poważnie - wyślij to do Adama Lewickiego z Inowrocławia. Bardzo
fajny człowiek (kilka basówek u niego już robiłem). Przyjazny kontakt i
nie zdoi z Ciebie, jak niektórzy lutnicy to potrafią ;)