Miks
2014-12-21 20:01:03 UTC
Trochę się ostatnio pobawiłem AmpliTubeMetal i AmpegSVX... Jak Wam się
widzi taki sound? Beben Toontrack z zestawem Metal Machine.

https://soundcloud.com/omson2711/bazyl-kick-my-head

Pzdr, OMSON
jg
2014-12-21 20:24:23 UTC
Post by OMSON
Trochę się ostatnio pobawiłem AmpliTubeMetal i AmpegSVX... Jak Wam się
widzi taki sound? Beben Toontrack z zestawem Metal Machine.
https://soundcloud.com/omson2711/bazyl-kick-my-head
Pzdr, OMSON
dzieki za wrzute.

gitarki bardzo dobre. gratulacje. perka mi za to jakos nie konweniuje. taki
brud w tle, a perka taka na wierzchu, wyrazna. talerzyki takie troche
dzwonkowate. ja bym tu widzial troszke inna barwe werbla i stopy. z tym, ze
o ile nikt inny tego nie zauwazy, nie wytknie, to za bardzo bym sie ta moja
uwaga nie przejmowal, bo nie jest to nawet dla mnie takie oczywiste.
generalnie dobry poziom nagrania.

koniecznie wyslij na p.r.m.bin. naprawde. tam beda w stanie moze bardziej
fachowo pomoc. powodzenia.
jg
Szatanski
2014-12-21 20:30:50 UTC
Ja właściwie nie mam uwag. Pasi mi, pewnie bym coś podobnego ukręcał, gdyby tylko mi się udawało. Tych bębnów też nie krytykuję, dla mnie wystarczająco selektywne, wszystko razem tak, że można podejrzewać o robotę w studiu, może słabszym, ale jednak. Respekt, fajnie jest.
jg
2014-12-21 20:42:07 UTC
Tych bębnów też nie krytykuję, dla mnie wystarczająco selektywne.
no wlasnie te bebny troche za selektywne jak dla mnie, przy takim brudzie w
tle... troche tak jakby sie nie integruja z reszta..

ps. szatanski, te widelo-solo-project zaniechales? w zadnym razie nie chce
poganiac, tak tylko pytam z ciekawosci.
jg
Szatanski
2014-12-22 15:44:11 UTC
Nie zaniechałem. Ja d o j r z e w a m do realizacji tej częsci :P
jg
2014-12-22 18:12:48 UTC
Post by Szatanski
Post by jg
ps. szatanski, te widelo-solo-project zaniechales? w zadnym razie nie chce
poganiac, tak tylko pytam z ciekawosci.
Nie zaniechałem. Ja d o j r z e w a m do realizacji tej częsci :P
i to mialem nadzieje uslyszec.
--
jg