Nowy numer...
Nuel
2017-07-12 07:30:01 UTC
Grupa zdechła prawie, ale moze ktos zaglada:)
Dla ożywienia jeden z naszych numerów z nowej płytki:

Pozdrówka
Nuel
OMSON
2017-07-14 08:17:20 UTC
Post by Nuel
http://youtu.be/Xsaf2-vXflg

Na próbie słychać wyraźnie, że jedzie z samego gardła. Suche to i bez
dzidy. I niestety jest to najsłabsze ogniwo zespołu moim zdaniem. Jeśli
to jest ten Wasz nestor zespołu, co ustala reguły, to powinniście
zbiorowo przekonać go, do podjęcia jakiejś nauki emisji głosu (jak znam
życie, to może być najtwardszy orzech do zgryzienia). ;)

Ogólnie muza w swojej stylistyce ok wg mnie. Nie przekonuje mnie
natomiast wokalista.

Pzdr, OMSON
OMSON
2017-07-14 08:17:54 UTC
O - pokaż mu czarnucha ;)

Pzdr, OMSON
jg
2017-07-20 20:41:43 UTC
Post by Nuel
Grupa zdechła prawie, ale moze ktos zaglada:)
szkoda, ze tak malo tych ozywien...
Post by Nuel
http://youtu.be/Xsaf2-vXflg
na moje ucho dobra produkcja. pierwsze wrazenie - wokal troche z tylu, ale
po 2 minutach sie czlowiek oswaja (choc ponoc pierwsze wrazenie prawde ci
powie). na wokal bym az tak nie utyskiwal - ujdzie (choc jesli za rada
Omsona moglby byc lepszy to czemu nie).

najwazniejsze w kawalku, czyli pomysł - bez zmian, swiata nie zwojujecie.
chyba trzymacie taki lokalny polskomiastowy standard (co w mojej kategorii
oznacza: nie zamierzam sluchac dluzej niz 0.5x, a i to przez pomylke, choc
w Waszym przypadku po znajomosci zaliczyliscie z 4x). choc fajny zjazdzik
na dwoch gitach na zakonczenie solowki...

zycze powodzenia, czekajac z niecierpliwoscia na tworczy rozwoj Waszej
kapeli...
jg
Nuel
2017-07-21 06:39:01 UTC
Post by jg
Post by Nuel
Grupa zdechła prawie, ale moze ktos zaglada:)
szkoda, ze tak malo tych ozywien...
Materiał już gotowy, siedzi w tłoczni, więc póki nie wyjdzie oficjalnie
nie udostępniamy za bardzo.
Na potrzeby naszej kurduplastej grupy mogę cos wrzucac, raczej dalej w
świat nie pójdzie:)
Post by jg
Post by Nuel
[...]
Wokal z powodów różnych już nie śpiewa, aktualnie szukamy kogoś na sezon
2018. Czy się uda - zobaczymy.. ale na razie rokowanie słabe.
Wokal z tyłu jest zabiegiem przemyślanym - mieliśmy sporo problemów żeby
go dobrze osadzić i każdy był zadowolony z końcowego efektu.
Zdecydowaliśmy się dac go ciszej niż głośniej.
Post by jg
[...]
Hehehe.. materiał jest jaki jest, nie silimy sie na zawojowanie świata.
Kiedyś o tym pisałem, nie będę sie powtarzał. Taki zamysł główny.

Zeby robić skomplikowane granie trzeba mieć jeszcze warsztat:)

Raczej nie będziemy koncertować w najbliższym czasie; materiał, który
mamy juz jest zarejestrowany. Pozostaje tworzenie kolejnego - zobaczymy
czy twórczo cos pojdzie do przodu.
Od września startujemy.

K.
jg
2017-07-21 13:18:55 UTC
Post by Nuel
Post by jg
Post by Nuel
Grupa zdechła prawie, ale moze ktos zaglada:)
szkoda, ze tak malo tych ozywien...
Materiał już gotowy, siedzi w tłoczni, więc póki nie wyjdzie oficjalnie
nie udostępniamy za bardzo.
troche niejasno napisalem, a na mysli mialem nie Ciebie, a pozostalych
(lacznie ze mna, zeby nie bylo)... ale to sie nie wroci...
Post by Nuel
Na potrzeby naszej kurduplastej grupy mogę cos wrzucac, raczej dalej w
świat nie pójdzie:)
a to zawsze chetnie oslucham(y)...
Post by Nuel
Wokal z powodów różnych już nie śpiewa,
ale tak definitywnie? a co z druga gitara? proby zawieszone?
Post by Nuel
Hehehe.. materiał jest jaki jest, nie silimy sie na zawojowanie świata.
Kiedyś o tym pisałem, nie będę sie powtarzał. Taki zamysł główny.
ja w sumie tez sie z tym powtarzam... czekam w takim razie, az mnie
pozytywnie zaskoczycie...
Post by Nuel
Zeby robić skomplikowane granie trzeba mieć jeszcze warsztat:)
tez bez przesady z tym skomplikowaniem... czesto mam wrazenie, ze prostota
gorą. choc jak sie zastanowic wszystkie proste fajne riffy zostaly juz
wymyslone (do czasu, az nie wyjdzie jakis mlody, ktory o tym nie wiedzial i
zaskoczy wszystkich).
milego naparzanka...
jg
ankan
2017-07-27 00:36:35 UTC
"Nuel" <***@gazeta.pl> wrote in message news:oks7ic$bln$***@node2.news.atman.pl

Raczej nie bedziemy koncertowac w najblizszym czasie;
material, który mamy juz jest zarejestrowany. Pozostaje
tworzenie kolejnego - zobaczymy czy twórczo cos pojdzie do
przodu. Od wrzesnia startujemy.

Przesłuchalem kilka razy, ale muszę się zgodzić z Omsonem. Wokal trochę
odstaje.
Realizacja brzmienia trochę też jakby archaiczna i brakuje tego kopa.
Posłuchaj Nuelku tego:

Demo, projekt Davina Quiriona.
--
pozdr.
ankan
Vlezio
2017-08-07 15:28:07 UTC
Dołóżcie kompresję równoległą na bębny i pojedzie 30% konkretniej :)

Vlezio

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.