może się komuś przyda ...
Przemysław Dębski
2015-02-25 11:14:21 UTC
Szukałem programu który by wspomagał naukę interwałów ze słuchu i znalazłem - to i się dzielę. Apka na androida, przepyta was na wszystkie strony z interwałów rosnących, malejących i współbrzmiących. Może odpytać też ze skal, akordów itd - ale tego jeszcze nie sprawdzałem. Zwie się toto Perfect Ear 2 i można zassać stąd:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.evilduck.musiciankit

Bardzo kurde przydatne, bo jak człowiek próbuje ogarnąć to sam, to z reguły zanim jeszcze z wiosła wydobędzie dźwięk to już wie jaki interwał łapy trzymają i to taka dupa a nie nauka z tego wychodzi.

Pozdrawiam
Mumin
2015-02-28 23:04:32 UTC
Post by Przemysław Dębski
[...]