niedzielny dzem...
jg
2015-03-11 18:30:23 UTC

nie moge sie zdecydowac, czy mnie to inspiruje czy slabi...
jg
bans
2015-03-12 06:54:31 UTC
Post by jg
http://youtu.be/zFtNArNwqPk
nie moge sie zdecydowac, czy mnie to inspiruje czy slabi...
Mi się podoba, choć utwór jest okropnie sterylny i w dodatku trąci myszką.
bans
Szatanski
2015-03-13 17:18:52 UTC
A dlaczego ma słabić? Że młodziak pomyka czy co?
Mumin
2015-03-13 21:49:58 UTC
Post by jg
http://youtu.be/zFtNArNwqPk
nie moge sie zdecydowac, czy mnie to inspiruje czy slabi...
Fajnie popyla gość na gitarce, ale żeby muzyka ogólnie mnie ruszała, to
jakoś nie mogę powiedzieć.
Mumin
Szatanski
2015-03-14 12:14:20 UTC
Tak się mi właśnie widzi: chłopak popyla, i na gitarce i na klawiszach, nawet numer jest interesująco skontruowany... Ale muzycznie jest umiarkowanie.

Więc jeśli ma inspirować, to głównie dlatego, że ktoś fajnie umi :) Bo muzycznie inspirować nie musi.