Powrót na scenę po 20 latach przerwy ;)
j***@gmail.com
2015-05-08 09:28:36 UTC
Oczywiście inny skład, inni ludzie inne wszystko.
Po 20 latach przerwy w zespołowym muzykowaniu zeszło się kilku staruchów i postanowili znów pograć. Kryzys wieku średniego? Może, nie wiem, nie analizuję.

Próbka pierwszego koncertu.
Ach jaka to frajda znów być na scenie przed publiką :)

Jackare
bans
2015-05-08 09:57:02 UTC
Post by j***@gmail.com
http://youtu.be/U7FTBoqxrZI
Wierze, że frajdę mieliście, z taką muzą to jak z bluesem - gra się
fajnie, ale słuchać nie potrafię ;)
bans
j***@gmail.com
2015-05-08 11:22:13 UTC
Post by bans
Wierze, że frajdę mieliście, z taką muzą to jak z bluesem - gra się
fajnie, ale słuchać nie potrafię ;)
bans
:)
Jackare
jg
2015-05-09 15:27:34 UTC
Post by bans
Post by j***@gmail.com
http://youtu.be/U7FTBoqxrZI
Wierze, że frajdę mieliście, z taką muzą to jak z bluesem - gra się
fajnie, ale słuchać nie potrafię ;)
hmmm... ja grajac bym chyba zazwiewal sie na smierc i zasnal na stojaco...
choc z drugiej strony - jako perkusista, tu bym mial przechlapane,
zasnalbym zanim bym zaczal. bez obrazy, kwestie indywidualne...
jg
Szatanski
2015-05-09 18:29:26 UTC
A mnie się podoba :) Jak się gra co w duszy gra i z kolegami, z którym chce się grać, to czego więcej chcieć do szczęścia?

No dobra, trzeba techniki, produkcji, kasy i talentu. Ale i tak może być fajnie :P

Grrrrrać!