Problem z Grunthellem
Pavcioo
2008-01-04 16:52:59 UTC
Kolega zamówił jakiś dłuższy czas temu końcówkę mocy od Grunthella i od
tego dłuższego czasu nie otrzymuje odpowiedzi ani końcówki mocy. Ani
kasy zwrotnej :D
Ktoś ma może jakiś kontakt do nich może? Kolega ma już opłaconą salkę z
zespołem ale grać zacząć nie może, bo nie ma tej końcówy ;)
Paweł

drunken_małpa_op.pl
GG: osiem trzy jeden pięć sześć sześć
Arek (G)
2008-01-07 16:02:49 UTC
Post by Pavcioo
[...]
Ja we wrześniu zamawiałem piec. Teoretycznie w grudniu dostałem
informację, że jest gotowy. Przelałem resztę kasy. I też do dziś nic nie
mam.

Podobno Grunthell miał jakąś przeprowadzkę, więc coś mu się
poprzesuwało. Jednak, nie da się ukryć, że trwa to dość długo.

Co do kontaktu mam tylko maila, ale to niewiele, bowiem wspomniany
Grunthell podobno po przeprowadzce nie ma dostępu do internetu.

Pozdrawiam,
Arek
Pavcioo
2008-01-07 17:03:51 UTC
Post by Arek (G)
Co do kontaktu mam tylko maila, ale to niewiele, bowiem wspomniany
Grunthell podobno po przeprowadzce nie ma dostępu do internetu.
Pozdrawiam,
Arek
Kolega go namierzył zdobywając numer telefonu od kolesia, od którego
grunthell załatwia sobie głośniki i inne części do budowy ampów :D

Arek (G)
2008-01-07 20:11:15 UTC
Post by Pavcioo
Post by Arek (G)
[...]
A dałbyś znać czy to coś dało. A druga sprawa, można by prosić o ten
numer telefonu (arek *małpa* people *kropka* pl). Z chęcią bym
zadzwonił. Bo zaczynam coraz bardziej wątpić czy ten piec kiedyś do mnie
dotrze.

Pozdrawiam,
Arek
Pavcioo
2008-01-07 20:45:33 UTC
Post by Arek (G)
[...]
Napisałem do kolegi, żeby napisał do Ciebie. Ja na razie wiem tylko
tyle, co napisałem, czyli, że złapał do niego namiar. Co dalej się
dzieje - nic nie wiem :D

Pavcioo
2008-01-07 20:50:06 UTC
A jednak mam, ku uciesze gawiedzi :)
697 225 562
Podobno tego faceta od głośników często dopadają klienci grunthella z
zapytaniem o kontakt do tego drugiego.

Arek (G)
2008-01-07 22:23:33 UTC
Post by Pavcioo
A jednak mam, ku uciesze gawiedzi :)
697 225 562
Podobno tego faceta od głośników często dopadają klienci grunthella z
zapytaniem o kontakt do tego drugiego.
Duże dzięki.
Tak nawiasem, gdyby ten Twój kolega nie napisał do mnie, a sam byś się
czegoś dowiedział taj znać tu na grupę. Taka informacją może przydać się
innym. Być może wspomniany Grunthell jest solidny a zdarzył mu się mały
problem, więc dobrze było by naprostować opinię jaka się tu pojawiła.

A być może jednak nie jest to nazbyt solidny człowiek, wówczas takie
ostrzeżenie mogło by się komuś przydać, zanim wyśle swoje ciężko
zarobione pieniądze.

Pozdrawiam,
Arek
Marcin_zam
2008-01-07 22:33:58 UTC
Post by Arek (G)
Post by Pavcioo
Podobno tego faceta od głośników często dopadają klienci grunthella z
zapytaniem o kontakt do tego drugiego.
Co to za facet od głośników? W sensie jakie ma głośniki i w jakich
cenach? Skoro producent pak i pieców od niego bierze ciągle, to pewnie
ceny ma dobre?
Post by Arek (G)
innym. Być może wspomniany Grunthell jest solidny a zdarzył mu się mały
problem, więc dobrze było by naprostować opinię jaka się tu pojawiła.
A może ten problem nazywa się Boże Narodzenie i Nowy Rok plus
zakończenie roku finansowego w firmie? Mi też się czasami wydaje, że jak
zlecę przelew w piątek wieczorem, to towar powinienem mieć najpóźniej w
poniedziałek z samego rana ;-))

Pozdr, Marcin
Arek (G)
2008-01-07 22:39:21 UTC
Post by Marcin_zam
Post by Arek (G)
[...]
Jak już napisałem, zamówienie złożyłem we wrześniu. Miało to trwać 6
tygodni (obecnie idzie już 4 miesiąc). Czy to kwestia świąt jak piszesz,
no nie wiem, może. Najwyraźniej operuje innym kalendarzem.

Pozdrawiam,
Arek
Marcin_zam
2008-01-07 23:01:14 UTC
Post by Arek (G)
Post by Marcin_zam
[...]
Z tymi świętami to tylko taka luźna uwaga mi się nasunęła ;-) A podobnie
jak Ty na piec czekałem na ramę do roweru Santa Cruz importowaną na
indywidualne zamówienia przez polskiego dystrybutora ze Stanów. Santa
też nie dotrzymuje terminów, ale przez to rowery stają się jeszcze
bardziej kultowe :-D Może to Cię trochę pocieszy ;-)

Pozdr, M.
c***@o2.pl
2008-01-11 16:24:15 UTC

Miał okazję ostatnio napisać maila do Grunthella. Odpowiedź po 1 dniu,
więc żyje:)

Pozdr
Arek (G)
2008-01-15 22:44:36 UTC
Post by c***@o2.pl
Witam,
Miał okazję ostatnio napisać maila do Grunthella. Odpowiedź po 1 dniu,
więc żyje:)
W moim przypadku nie odzywa się od dawna. W zasadzie odkąd wpłaciłem mu
resztę kasy. A było to ponad miesiąc temu. A skoro do Ciebie napisał, to
chyba nasuwa się dość przykry wniosek. Mam jeszcze odrobinę nadziei, że
mylny.

A.
Cifrzak
2008-01-16 17:47:36 UTC
Post by Arek (G)
Witam,
Może to kwestia emaila? Ja miałem jego adres ze strony http://guitaramps.republika.pl/

Pyzdra
Arek (G)
2008-01-17 08:23:39 UTC
Post by Cifrzak
Post by Arek (G)
Post by c***@o2.pl
Witam,
[...]
Mail działał rewelacyjnie do czasu zapłacenia. Po tym jak przelałem
resztę. Mail już nie działał za dobrze ale za to pojawili się złośliwi
kurierzy, grypa żołądkowa, wirusy, pady dysków, wadliwe transformatory,
nieprawidłowe głośniki i takie tam podobne. Natomiast nie chce pojawić
się towar, a kontakt ostatecznie został urwany. Obecnie chyba nie
pozostaje mi nic innego jak zgłosić sprawę na policję:(

Pozdrawiam,
Arek
b***@gmail.com
Witam. W nawiązaniu do tematu odzyskania kasy - obecnie tego typa można spotkać na facebooku jako rafał grunt. Napisałem negatywną opinie na fecebooku (bo moje sprawy trafiły na policje i co prawda odzyskałem kase) ale typ mi groził, że mnie zniszczy. W sprawie kasy pewnie mozna się tam odezwać bo facebook tego mu nie wybaczy.
Pavcioo
2008-01-07 22:51:21 UTC
Post by Marcin_zam
Co to za facet od głośników? W sensie jakie ma głośniki i w jakich
cenach? Skoro producent pak i pieców od niego bierze ciągle, to pewnie
ceny ma dobre?
Nie mam pojęcia :D, ja nawet nie jestem w sprawę zamieszany, tylko
poprosiłem o ewentualną pomoc w imieniu kolegi ;)
Stwierdzając powyższe, nie osądzam nikogo, tym bardziej firmy, o której
tylko wiem że istnieje i czym się zajmuje a z którą sam styczności nigdy
nie miałem :)

Arek (G)
2008-01-16 11:57:40 UTC
Post by Pavcioo
A jednak mam, ku uciesze gawiedzi :)
697 225 562
Podobno tego faceta od głośników często dopadają klienci grunthella z
zapytaniem o kontakt do tego drugiego.
To ja jeszcze wrócę do tematu. Niestety ten numer chyba już nie jest
aktualny. Głosik w słuchawce uprzejmie informuję, że abonament jest nie
osiągalny.

Czy masz jakieś informację od Twojego kolegi, czy coś udało mu się załatwić?

Pozdrawiam,
Arek
Pavcioo
2008-01-16 13:21:52 UTC
Post by Arek (G)
Czy masz jakieś informację od Twojego kolegi, czy coś udało mu się załatwić?
Tak, mam - kolega jest lapsem i nie zadzwonił do niego w ogóle.
Dlaczego? Tego ja nie wiem.