covera se nagraliśmy :)
2015-01-11 02:06:16 UTC
https://soundcloud.com/omson2711/my-own-summer-shove-it-deftones-cover

Pzdr, OMSON
wwwwwwrrrrrrrrooooaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
2015-01-11 09:50:57 UTC
Post by OMSON
https://soundcloud.com/omson2711/my-own-summer-shove-it-deftones-cover
Pzdr,
OMSON
2015-01-11 15:09:57 UTC
A gdzie jest pieśniarz?
Jeszcze się nie dograł. :)

Pzdr, OMSON
jg
2015-01-11 13:10:28 UTC
Post by OMSON
https://soundcloud.com/omson2711/my-own-summer-shove-it-deftones-cover
Pzdr, OMSON
gitarki spoko. co do perki, jesli mi by przyszlo cos zmieniac to pewnie bym
chcial ja inaczej. jakos stopka malo wyrazna, schowana ciut.

a w takim gestym momencie, np. 2:30, ile tam jest sladow gitarek i czy gra
tam wiecej niz jeden egzemplarz gitarki? pytam, bo fajnie brzmi.

jakies wideo mejkingof?
jg
OMSON
2015-01-11 15:08:55 UTC
Post by jg
gitarki spoko. co do perki, jesli mi by przyszlo cos zmieniac to pewnie bym
chcial ja inaczej. jakos stopka malo wyrazna, schowana ciut.
A to trzeba by jeszcze dopracować. Dzięki za uwagę.
Post by jg
a w takim gestym momencie, np. 2:30, ile tam jest sladow gitarek i czy gra
tam wiecej niz jeden egzemplarz gitarki? pytam, bo fajnie brzmi.
Cały track jedna gitara zagrana po razie na ślad. Ustawiłem tylko
lewo-prawo po 100% i tyle.
Post by jg
jakies wideo mejkingof?
Niewykluczone :)

Pzdr, OMSON
Vlezio
2015-01-12 10:06:43 UTC
Ja tam się słabo znam, ale jak dla mnie to hihat jest co najmniej 7-8dB za
głośno i jest zbyt drewniany. Dołóż mu tak 10kHz + 5dB, obetnij pasmo od
1kHz w dół i daj go zdecydowanie ciszej. Werbel za matowy, zlewa się z
resztą. Stopa za bardzo z tyłu. W takiej muzie sekcja to fundament.
Szczególnie z takimi akcentami. Do gitar się nie czepiam, bo mi się
podobają, choć sama muza to totalnie nie mój klimat.

No, ale ja się gówno znam..... Jeśli takie było Wasze zamierzenie to jest
git i mucha nie siada :)

Vlezio

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
2015-01-12 10:17:43 UTC
Post by Vlezio
[...]
Znasz sie, znasz - dzięki za konkretne uwagi! Powalczę jeszcze i
zobaczymy. :) Trzeba wokal dograć.

Pzdr, OMSON
zawół
2015-01-13 13:07:12 UTC
czołem

Wokal się nie przebija.
Gitary super, garki bym trochę ożywił, bo suche, jakoś nie siedzą w miksie
poza werblem.

pozdro karol