Debiut nasz :)
Fëanor Aicanáro
2016-06-12 20:16:21 UTC
Może ktoś pamięta moją Kapelę Po Zagonach :)
Zadebiutowaliśmy na wideło i to od razu z grubej rury:

Zapraszam do oglądania
Pozdrawiam

Tschiss
ankan
2016-06-12 22:57:12 UTC
Moze ktos pamieta moja Kapele Po Zagonach :)
http://youtu.be/7wPcT6jGzcM
Zapraszam do ogladania
Pozdrawiam
Gdzie gitara?
Podpada pod NTG :-)
pozdr.
ankan
2016-06-12 23:06:21 UTC
Moze ktos pamieta moja Kapele Po Zagonach :)
http://youtu.be/7wPcT6jGzcM
Zapraszam do ogladania
Pozdrawiam
Popracujcie na naturalnoscia tych wideoklipow.
Matrixowe zwolnienia tu akurat pasuja jak wól do karety.
Kompletnie rozwala to odbior muzyki z obrazem.
Jest efekciarsko, nie efektownie.
Zróbcie cos, co oddaje prawdziwy klimat grania a nie zlepek przypadkowych
sekwencji.
Kamerzyscie lub montazyscie zapodaj na przyszlosc ten link - doskonaly,
wrecz idelany przyklad jak zobrazowac tego typu muze.

pozdr.
jg
2016-06-14 12:46:24 UTC
Post by ankan
Matrixowe zwolnienia tu akurat pasuja jak wól do karety.
Kompletnie rozwala to odbior muzyki z obrazem.
zgadzam sie bardzo. muzyka, zywa i szybka, a tutaj takie jakies ciagnace
sie sceny. az meczace w odbiorze.
Post by ankan
wrecz idelany przyklad jak zobrazowac tego typu muze.
http://youtu.be/GFmEkXSdRF0
przyklad mocno z czapy, bo to tylko zwykle nagranie kapeli, a tu byla chec
wplecenia jakichs hostoryjek, scenek, a moze i nawet czegos wiecej...
jg
ankan
2016-06-14 21:35:16 UTC
Post by jg
Post by ankan
[...]
..
Potrafisz odrożnić chaotyczne, bezsensowne oczojebne cięcia kamery w
teledysku Po Zagonach, z przemyslanymi ujęciami Taraf De Haidukos?
YgreK
2016-06-15 05:03:07 UTC
Post by ankan
Potrafisz odrożnić chaotyczne, bezsensowne oczojebne cięcia kamery w
teledysku Po Zagonach, z przemyslanymi ujęciami Taraf De Haidukos?
A w czym te ujęcia są przemyślanie, panie filmowiec? Że cięcie jest po
każdych 2 lub 4 taktach i mamy półzbliżenie na przemian z planem ogólnym?
Bardziej statyczne mogłyby być jedynie fotografie. Nie ma tam kompletnie
nic absorbującego uwagę. Chyba że ktoś lubi się podniecać sprawnością
palców. Ale przecież nie o to kompletnie chodziło w filmie Feanora. Nic
nie skumałeś. Siadaj. Pała.
--
YgreK

http://top80.pl/smierc-dynamiki-p45.html
http://groups.google.pl/group/pl.rec.muzyka.bin/about
ankan
2016-06-20 22:20:21 UTC
Potrafisz odroznic chaotyczne, bezsensowne oczojebne ciecia kamery w
teledysku Po Zagonach, z przemyslanymi ujeciami Taraf De Haidukos?
A w czym te ujecia sa przemyslanie, panie filmowiec? Ze ciecie jest po
kazdych 2 lub 4 taktach i mamy pólzblizenie na przemian z planem
ogólnym? Bardziej statyczne moglyby byc jedynie fotografie. Nie ma
tam kompletnie nic absorbujacego uwage. Chyba ze ktos lubi sie
podniecac sprawnoscia palców. Ale przeciez nie o to kompletnie
chodzilo w filmie Feanora. Nic nie skumales. Siadaj. Pala.
Człowieku, zagrałbyś z nimi ? w 5 sek. by cie wywalili .. Byś nie wiedzial o
co chodzi, gdzie jesteś, fraza..
A się mądrzysz.jak nie wiadomo kto..
YgreK
2016-06-21 18:41:02 UTC
Post by ankan
[...]
Ale jakie to ma znaczenie skoro mówimy o obrazie, a nie o muzyce. Dalej
nic nie kumasz - porównujesz wizję z fonią.

ankan
2016-06-20 22:38:26 UTC
[...]
Ci goscie graja prawdopodobnie dluzej niz ty zyjesz na tym swiecie,
Dorosniesz, zrozumiesz. Teksty typu siadaj, pala zachowaj dla swoich dzieci
chłopcze.
YgreK
2016-06-21 18:53:35 UTC
Post by ankan
Ci goscie graja prawdopodobnie dluzej niz ty zyjesz na tym swiecie,
A to z wiekiem jakość klipów rośnie? Bo dalej nie kumam argumentacji.
Post by ankan
Dorosniesz, zrozumiesz. Teksty typu siadaj, pala zachowaj dla swoich dzieci
chłopcze.
Jeszcze nóżką tupnij Panie starszy...

Fëanor Aicanáro
2016-06-21 19:09:58 UTC
Post by ankan
Dorosniesz, zrozumiesz. Teksty typu siadaj, pala zachowaj dla swoich dzieci
chłopcze.
Jeszcze nóżką tupnij Panie starszy...
-------------------------
Andrzej, Irek, no dajcie spokój. Tyle lat razem na prmg/b, szkoda czasu
na przepychanki.

Przemko S.
YgreK
2016-06-21 19:25:49 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
Post by ankan
[...]
Ech... bo jakoś tak nieswojo mi się zrobiło, jak ktoś wrzuca film
"Debiut..." w który pewnie włożył trochę życia, a ktoś inny pisze
"chaotyczne, bezsensowne...". Naprawdę niefajnie.

ankan
2016-06-25 21:54:07 UTC
Ech... bo jakos tak nieswojo mi sie zrobilo, jak ktos wrzuca film
"Debiut..." w który pewnie wlozyl troche zycia, a ktos inny pisze
"chaotyczne, bezsensowne...". Naprawde niefajnie.
http://top80.pl/smierc-dynamiki-p45.html
http://groups.google.pl/group/pl.rec.muzyka.bin/about
Osobiscie doceniam muzyke Po Zagonach, poza tym z Przemkiem Skalcem znamy
sie osobiscie i bardzo szanuje go jako bardzo dobrego muzyka
Ale niestety teledysk jest slaby. Nie jestesmy tutaj towarzytstwem wzajemnej
adoracji.

RK
2016-06-15 07:17:46 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
Może ktoś pamięta moją Kapelę Po Zagonach :)
http://youtu.be/7wPcT6jGzcM
Aleś mnie Feyenord zaskoczył tymi bitami ;) Moim zdaniem całkiem udany
clip. Zwróć uwagę, że dyskusję rozgrzewa nie muza, tylko wideo. No to
się ochoczo włączę :) Zarzut za żywych kolorów - no taki jest ten nasz
polski folklor, przaśny, kolorowy, żywy. Link ankana - ciekawy ale w
tamtym clipie chodzi o coś zupełnie innego. Szybki, popisowy numer stąd
zbliżenia artystów podkreślające wirtuozerię gry na przemian z szerszym
planem całego zespołu. Dodatkowo obraz czarno-biały skupiający uwagę
jeszcze bardziej na muzie. U Was chodzi o coś znacznie szerszego -
uchwycenie atmosfery, tradycji, wspaniałe stroje, zabawy dzieci,
sielankowo-odpustowy pejzaż polskiej wsi, cały ten ludowy kontekst z
kościołem włącznie. Nie jestem kamerzystą, wypowiadam się jako amator
ale jestem za różnorodnością, wąskie, jedynie słuszne ramy są nudne.
Ładne dziewczyny, chłopaki też niczego sobie :) U mnie szóstka.
Robert.
Johnny
2016-06-16 09:13:24 UTC
Post by RK
[...]
Też tak uważam. Clip udany. Mie ma co porównywac tej muzyki i kapeli z
kapelą, którą
podał ankan. To inny świat, inny folklor oraz lepsze kawałki i technicznie
lepszy zespół.
Tamten teledysk pasuje do tamtej muzy, a ten do tej. Właśnie to kontrapunkty
przyciągają uwagę.
Skoro jest dyskusja to znaczy, że teledysk spełnia swoje zadanie.

---
wwwwwwrrrrrrrrooooaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
2016-06-20 07:48:57 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
Może ktoś pamięta moją Kapelę Po Zagonach :)
http://youtu.be/7wPcT6jGzcM
Zapraszam do oglądania
Pozdrawiam
Na intro idealne. Takie sielankowe sceny a nagle wpada gościu z tasakiem i zaczyna rżnąć wszystkich. Krew się leje i zaczyna się niezła jatka w rytmie 16 i 32jkach na gitarze! Cały filmik na niego czekałem!