Singla wydaliśmy :)
2015-10-23 09:44:08 UTC
To jest drugi band, w którym udzielam sie na basie:

http://scarevile.bandcamp.com/releases

Pzdr, OMSON
jg
2015-10-25 21:55:48 UTC
Post by OMSON
http://scarevile.bandcamp.com/releases
wokal po polsku i od razu ciezko mi sie do tego odniesc... przyzwyczajony
jestem do pasujacego do wszystkiego angielskiego... mam wrazenie, ze
wokalowi brak ostatecznego szlifu, miejscami brzmi dziwnie, moze jest ciut
za bardzo na pierwszym planie... brzmienie instrumentow raczej ok.

dzieki za wrzutke.
jg
OMSON
2015-10-26 08:18:20 UTC
Post by jg
[...]
Spoko - też dziękuję za komentarz :)

Pzdr, OMSON
DF
2015-10-29 19:05:45 UTC
Fajne. Może niech osadzenie w miksie osądzą tutejsi spece. Wokaliza pod koniec mi coś przypomina, ale nie wiem, co :-)