Jeżeli jeszcze raz ktos powie, że drewno jest niewazne, to siekne w szczene!
Archidamos
2016-07-21 14:17:43 UTC
Albowiem zapomnialem się tu pochwalic gitara, która dostalem na urodziny od syna.
Niby zwykły straciak, a gra tak, jak zaden inny. Esencja brzmienia Stratocastera i zupelnie skromnie twierdze, że nie mialem w reku lepszego, choć troszke sie ich przewinelo. Co zatem sprawia, za tak pieknie gra? No co? Moja bujna wyobraznia?
Samochwalstwo? Brak skromnosci i chec zaistnienia na grupie?
Blagam..
Gitara zostala zakupiona w Hollywood w sklepie Guitar Center, gdzie zaopatruja sie slawni muzycy. Stad moja koncepcja, ze tam raczej nie trafiaja nieudane egzemplarze.

Komu sieknac?? :D

Pozdrawiam
Archidamos
Jakub Rakus
2016-07-21 15:35:35 UTC
Post by Archidamos
[...]
http://rbx.pl/s.jpg
Komu sieknac?? :D
Pozdrawiam
Archidamos
Aleosochodzi? Fender kupiony w sklepie w USA ma być jakiś inny niż
Fender kupiony w sklepie w Polsce?

"American computers, Russian computers, all made in Taiwan."
Jakub Rakus
Archidamos
2016-07-22 11:31:42 UTC
Post by Jakub Rakus
Aleosochodzi? Fender kupiony w sklepie w USA ma być jakiś inny niż
Fender kupiony w sklepie w Polsce?
Ano niestety, z moich wieloletnich obserwacji wynika, że do Polski trafiaja w wiekszosci wyroby gitaropodobne, pewnie jakieś najsłabsze sztuki.
Tak naprawde to na kilkadziesiat Feniow, które testowalem u nas, tylko jeden Highway One zrobil na mnie wrazenie.
W krajach zachodnich było znacznie lepiej, szczególnie w Anglii.
W sumie to sensowna polityka, zwazywszy na fakt, ze gitary, jako instrumenty drewniane, maja wysoki wspolczynnik zroznicowania.

Pozdrawiam
Archidamos
Czarek Grądys
2016-07-21 19:45:54 UTC
Post by Archidamos
[...]
Jak coś ma być dobre, to wszystko jest ważne, nawet zaczep na pasek, bo
może się urwać w nieodpowiednim momencie.
--
Cezary Grądys
***@wa.onet.pl
Mumin
2016-07-21 19:55:00 UTC
Post by Archidamos
[...]
Tfardolowi. ;)
Mumin

---
Archidamos
2016-07-22 11:33:22 UTC
Post by Mumin
Tfardolowi. ;)
No liczylem ta prowokacja na jakiegos malego flejma, ale Tfardol chyba zrozumial, ze muzyka to niekoniecznie jego przeznaczenie i teraz pewnie bryluje na grupach rasistowskich ;)

Pozdrawiam
Archidamos
bans
2016-07-22 05:47:23 UTC
Post by Archidamos
http://rbx.pl/s.jpg
Tak zupełnie na marginesie - czy tylko ja czuję jakiś dziwny dysonans
oglądając zdjęcia gitar zrobione "do góry nogami"? Za każdym razem muszę
je sobie odwrócić żeby w ogóle w jakikolwiek sposób móc ją ocenić.
bans
Archidamos
2016-07-22 11:34:37 UTC
Post by bans
Tak zupełnie na marginesie - czy tylko ja czuję jakiś dziwny dysonans
oglądając zdjęcia gitar zrobione "do góry nogami"? Za każdym razem muszę
Cos w tym jest, ale z drugiej strony patrzac (nomen omen), grajac na gitarze tak mniej wiecej sie ja widzi.

Pozdrawiam
Archidamos
bans
2016-07-22 11:37:20 UTC
Post by Archidamos
Cos w tym jest, ale z drugiej strony patrzac (nomen omen), grajac na gitarze tak mniej wiecej sie ja widzi.
Chyba tylko Jeff Healey... Ups, (czarny humor) nie, on też nie ;)
bans
Nuel
2016-07-22 07:58:08 UTC
Post by Archidamos
[...]
Post by Archidamos
http://rbx.pl/s.jpg
Heee... nie było nic bardziej oklepanego niż Strat sunburst?;)
Post by Archidamos
Komu sieknac?? :D
Gratulacje!! :)

Pozdrówka
Nuel
Archidamos
2016-07-22 16:50:10 UTC
Post by Nuel
Heee... nie było nic bardziej oklepanego niż Strat sunburst?;)
To jest Sienna Sunburst.
Selekcjonowany jesion, m.in. dlatego tak pieknie gada.
Mam tez takiego z ciemnym gryfem, (grałes na nim), stad powtorka, bo wiem, ze te modele to moja bajka.

Pozdrawiam
Archidamos
jg
2016-07-22 18:57:46 UTC
Post by Archidamos
Selekcjonowany jesion, m.in. dlatego tak pieknie gada.
etam, jesion bagienny to jest ponoc dopiero super...

gitara gitarą (do stratow nie czuje sentymentu) - gratuluje syna...

a grasz cosik jeszcze? coraz blizej srv, czy zmiana filozofii?
jg
Archidamos
2016-08-04 07:54:01 UTC
Post by jg
a grasz cosik jeszcze? coraz blizej srv, czy zmiana filozofii?
Pitole sobie i powoli skrecam w strone prostego funk/jazzu.
Pierwszy objaw to wzrastajaca chec chec na Gibola ES-335.

Pozdrawiam
Archidamos
OMSON
2016-07-24 00:30:02 UTC
Post by Archidamos
http://rbx.pl/s.jpg
Komu sieknac?? :D
Specyficzny rodzaj radości... Co za stary pierdziel! :)

Pzdr, OMSON

P.S. Bardzo ładna gitara (hamerykanska taka). Gratulacje :)
Vlezio
2016-07-30 18:07:25 UTC
Cóż.... mój strat i tak jest lepszy :)

Ale fakt.... przypłynął z USA ;)

Vlezio
Szatanski
2016-08-02 20:38:47 UTC
Zaraz Ci udowodnią, że skądinąd... :PP
Vlezio
2016-08-02 22:13:33 UTC
Post by Vlezio
Cóż.... mój strat i tak jest lepszy :)
Ale fakt.... przypłynął z USA ;)
Zaraz Ci udowodnią, że skądinąd... :PP

Dlatego nigdy nie pożyczę wiosła Arcziemu. Zaraz wykuka, że jakas lewizna ;)

Vlezio
Archidamos
2016-08-04 07:50:53 UTC
Post by Vlezio
Dlatego nigdy nie pożyczę wiosła Arcziemu. Zaraz wykuka, że jakas lewizna ;)
Tym razem uroczyscie przyznaje (gralem na nim), ze Fenio jest oryginalny, i powiem wiecej, to bardzo udany egzemplarz!
Prawie tak dobry jak moje. :P

Pozdrawiam
Archidamos
Vlezio
2016-08-11 17:23:44 UTC
[...]

Kurdemolo Prezes chwali!!!!!
Wyczuwam podstęp :)

Vlezio
DF
2016-09-17 12:17:13 UTC
Może ma pickupy Hathora?
Archidamos
2016-09-20 07:35:08 UTC
Post by DF
Może ma pickupy Hathora?
Nie, on ma set Custom Shop Fat 50'.
Bardzo polecam te pickupy wielbicielom klasycznego brzmienia Strata.

Pozdrawiam
Archidamos
OMSON
2016-09-24 03:22:51 UTC
Post by Archidamos
Post by DF
Może ma pickupy Hathora?
Nie, on ma set Custom Shop Fat 50'.
Bardzo polecam te pickupy wielbicielom klasycznego brzmienia Strata.
Tu są bardzo fajne, niedrogie pipaki do strata:

http://www.tonerider.com/city-limits