Video do solo 2014 :)
Szatanski
2015-04-12 14:12:00 UTC
Po długim oczekiwaniu wziąłem się do montowania video. Jestem pierwszy w kolejce, więc naturalną koleją rzeczy jestem już gotowy. Drugi kolega Jakub Tomeszewski, nadesłał profesjonalne video, więc też już pasi jak ta lala. Nie mam uwag do Gliny, bo jego materiał czeka od dawna, nieważne, że pod koniec składu.

Po ostrym wstępie porządnych filmów :P nie chciałbym, żeby się okazało, że ktoś czuje się za blado, jak zabraknie dla niego materiałsów, więc proszę o przemyślenie, czy tak ma być:

- Bydlę. Obiecywał zdjęcia, w końcu nie nadesłał nic. Mam na niego jakieś stare video od Archidamosa, których mogę użyć :P
- Vlezio - są 4 foty. Teoretycznie OK.
- Mumin - mam piękną kolekcję 10 zdjęć z Ibanezem Artistem i nerką PODem. Czy to od Ciebie, Piotrek? Zapisałem na dysku jako m_xx, i teraz nie wiem czy na pewno...
- Roger - są zdjęcia, w sumie nienajgorzej...
- Archidamos. Jedno zdjęcie (stylowe, nie powiem). Może coś chce dorzucić?
- Glina - już mówiłem
- JG - jak pierwsze foty nie od Mumina, to musi od Jacka. W innym przypadku nie mam nic.

No to co, do rozważenia, czy ktoś coś dosyła.

jac
Szatanski
2015-04-12 19:25:48 UTC
Ha, znalazłem. To były foty od JG.
jg
2015-04-13 19:43:53 UTC
Post by Szatanski
Ha, znalazłem. To były foty od JG.
co prawda jakims sposobem nie widze inicjujacego watek postu, ale pewnie to
byly fotki od jg... rozumiem, ze swiat sie konczy i widelo bedzie mialo
niedlugo premiere? chwala, chwala i dziekczynienie...
jg
Szatanski
2015-04-15 15:11:33 UTC
No widzisz, gdybyś był na facebooku, to byś wiedział już wcześniej...

jG
2015-04-15 19:00:34 UTC
Post by Szatanski
No widzisz, gdybyś był na facebooku, to byś wiedział już wcześniej...
http://youtu.be/dzcoXorzm9g
fajne! aleś mię ćwierc sekundy za wczesnie z widełem wbił
niemniej, nie ma co się czepiać - dobry kawał roboty!
ave szatanior ;)
Szatanski
2015-04-15 19:36:12 UTC
To i tak cud, że się większą różnicą nie skończyło, szczególnie, że poniewczasie wstawiałem te zdjęcia Mumina, które mi wszystko pozmieniały.

Ty nie narzekaj, bo jak napisał Archidamos: Glina znowu pozamiatał, przypomnij mi, że ma wpierdziel!
glin
2015-04-16 17:15:31 UTC
e tam, bez przesady
czas na nowa edycje!
Szatanski
2015-04-16 18:25:28 UTC
Ale ja mu przypomnę :D
glin
2015-04-18 15:01:27 UTC
Post by Szatanski
Ale ja mu przypomnę :D
okej, ale kiedy nowa edycja? podejmiesz sie?
moze by zrobic tak ze zgloszenie trza zrobic od razu z wideło - teraz kazdy ma w telefonie kamerowanie/nagrywanie w jakosci znośnej i nie ma co sie wykrecac
slabo sie oglada fotki na jutubie, trzeba to ozywic :)
Szatanski
2015-04-20 20:06:29 UTC
Post by glin
okej, ale kiedy nowa edycja? podejmiesz sie?
W sumie... czemu nie? Jeśli efekt poprzedniego zaakceptowany, to mogę postrugać.
Post by glin
moze by zrobic tak ze zgloszenie trza zrobic od razu z wideło - teraz kazdy ma w telefonie kamerowanie/nagrywanie w jakosci znośnej i nie ma co sie wykrecac
slabo sie oglada fotki na jutubie, trzeba to ozywic :)
Tu też jestem za. Faktycznie łatwość zrobienia materiału jest dziś ogromna, a teledysk nie musi być koniecznie rejestracją grania na żywca, kreatywność też można wykazać - przykład Winstona jest bardzo dobry. A lepsi mogą pomóc mniej doświadczonym.

Choć jednak moim zdaniem wersja audio też musi być robiona - osobno, dla zachowania spójności i jakości ścieżki dźwiękowej.
Vlezio
2015-04-19 16:33:56 UTC
[...]

-------------------------

Jaki tam wpierdziel.....
wpierdol w dyby i do lochu :)))))

Następne wideło mkoże razem z Szatańskim posklejam :)

Vlezio

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
Szatanski
2015-04-20 20:01:07 UTC
Post by Vlezio
Następne wideło mkoże razem z Szatańskim posklejam :)
Vlezio
A co, Szatański źle zrobił? :PP

Zaperzam się wyłącznie dla żartu (ma się rozumieć), bo mistrzowi-ekspertowi stawiać się nie będę. Żeby nie było, moje nagranie telefoniczne też Pan Vlezio musiał skonwertować z mov do mp4, inaczej bym rady nie dał...
jg
2015-04-19 18:00:16 UTC
Post by Szatanski
Ha, znalazłem. To były foty od JG.
kuna, rzeczywiscie swiat sie konczy... nie dosc, ze inicjujacego postu nie
widzialem, to takze obu kolejnych, szatanskiego i glinisatego, akurat tych
zawierajacych link... zupelnie z glupia franca wszedlem przez googla i
okazuje sie, ze od kilku dni rzesze ogladaja klip na tubie, ale nie ja...

dzieki, szatanski. ludzie dobrej roboty zawsze w cenie... dzieki takze dla
uczestnikow, zawsze to duza nobilitacja grac z najlepszymi...

@glina: nie kazdy ma smartfona nagrywajacego w 3d, ale mimo, ze moj
fotoaparat jakosciowo dalby rade to animacja bylaby dla mnie duzym
wyzwaniem... jak sie nagrywa takie solo w 100 tejkow, ta jak ja, to do
zabawy dawem jeszcze dochodzi pyszna zabawa aparatem... duze wyzwanie...

a na fejsbuku kryjecie sie pod jednym z ponizszych?
https://www.facebook.com/PRMGFanPage
https://www.facebook.com/ThePRMG
jg
Szatanski
2015-04-20 19:58:43 UTC
Post by jg
a na fejsbuku kryjecie sie pod jednym z ponizszych?
https://www.facebook.com/PRMGFanPage
https://www.facebook.com/ThePRMG
Kryjówka jest dużo mniej wysublimowana
https://www.facebook.com/groups/prmg1/573016146135378/?notif_t=group_activity
glin
2015-04-21 19:47:22 UTC
Post by jg
[...]
ale przeciez ja swoje nagralem taboretem - i tez kilka tejkow bylo :)
windows movie maker czyni cuda :)
skoro szatanski z vlezialskim sie podejma to mysle ze mozna rozpoczac kolejna edycje ultra-prmg-solo
tylko dajcie twarze do filmow wszyscy, jak biali ludzie :) dziwnie sie oglada same biodra i kolana... :/
Szatanski
2015-04-21 20:48:13 UTC
Nie każdy jest młody, przystojny i utalentowany... ty świnio!
glin
2015-04-21 20:57:19 UTC
Post by Szatanski
Nie każdy jest młody, przystojny i utalentowany... ty świnio!
kiedyś moze tak bylo
teraz zostało tylko... "i" :)