TASIOR (tomasz chlopek) - zlodziej z sieci
t***@gmail.com
2014-08-12 13:04:17 UTC
Chcialbym przestrzec wszystkich przed jakakoliwek wymiana z tym zlodziejem.
Tomasz Chlopek
ul.Sadkowska 11/31
26-600 RADOM
--
jUnK|E
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
Marcin o co chodziło? :P
Nuel
2014-08-13 06:11:17 UTC
Post by t***@gmail.com
[...]
Chyba juz nie czyta grupy...

Pozdrówka
Nuel
t***@gmail.com
2016-09-09 12:25:18 UTC
Marcin sprawy nie wyjaśnił, ja nawet nie pamiętam o co chodziło, kiedyś lata temu wysyłaliśmy sobie jakieś rzeczy Metalliki, może o to chodzi? no ciekawe.

Czy mógłbym prosić admina o wykasowanie postu z moim adresem - nie chce żeby leżał w necie, a ta sprawa jakaś stara-szczeniacka - jak trzeba coś komuś oddać, z chęcią oddam.
Fëanor Aicanáro
2016-09-09 20:09:34 UTC
Post by t***@gmail.com
[...]
Jasne, admin już pędzi wykasować!

[...]