Black Dog - mamy urodziny :-)
Piotr Stanisz
2004-05-26 19:07:24 UTC
czesc,

za pare dni drugie urodziny Black Dog Amps :-)
beda niespodzianki :-)

piotr

http://blackdog.4web.pl
Sir GreG
2004-05-26 19:21:01 UTC
Post by Piotr Stanisz
beda niespodzianki :-)
Darmowe Pieski do rozdania? ;)

Sir GreG
grg
2004-05-26 19:25:10 UTC
Post by Piotr Stanisz
za pare dni drugie urodziny Black Dog Amps :-)
beda niespodzianki :-)
o cholera... a ja nie zdążyłem dozbierać... :(
;-)

pzdr i gratulejszyn
Nie mam żadnych planów, a na twarde iryski jestem za nerwowy.
Rufik
2004-05-26 20:21:07 UTC
Post by grg
Post by Piotr Stanisz
za pare dni drugie urodziny Black Dog Amps :-)
beda niespodzianki :-)
o cholera... a ja nie zdążyłem dozbierać... :(
Niespodzianka! Piotr wszystkim, co nie zdążyli dozbierać, zrobi pieska
za tyle ile mają :))))

Rufik
Tomasz Piotrowski
2004-05-26 20:23:23 UTC
Post by Rufik
Niespodzianka! Piotr wszystkim, co nie zdążyli dozbierać, zrobi pieska
za tyle ile mają :))))
To ja bedę miał conajwyżej pekińczyka...:(

tomcio
Grooveman
2004-05-26 19:47:59 UTC
Post by Piotr Stanisz
czesc,
za pare dni drugie urodziny Black Dog Amps :-)
beda niespodzianki :-)
gratulacje!!!

Pozdro
Groover
Tomek Wajnkaim
2004-05-26 20:14:51 UTC
gratulacje i zycze wytrwalosci - robic wzmacniacze w Polsce okresu wiecznego
przelomu to wyzwanie!

Tomek
beda niespodzianki :-)
Maciej Kowalewski
2004-05-26 20:51:03 UTC
Post by Piotr Stanisz
czesc,
za pare dni drugie urodziny Black Dog Amps :-)
beda niespodzianki :-)
piotr
http://blackdog.4web.pl
koszulki? koszulki?:>
hepi birddej blaaaaaackdoooooog ;)
Maciej Kowalewski
Marcin Przybinski
2004-05-27 06:28:16 UTC
Pogratulować, pogratulować, oby więcej było latek
Pulsar
2004-05-27 07:15:54 UTC
Post by Piotr Stanisz
za pare dni drugie urodziny Black Dog Amps :-)
beda niespodzianki :-)
Pewnie będzie jeszcze okazja - ale już teraz: wszystkiego dobrego no i
gratuluje! Sztuka godzenia z jednej strony walki z aparatem skarbowym,
rynkiem, koniunkturą, a z drugiej strony utrzymywania jakości, przyjazności
dla klienta i swoich założeń - którą IMHO realizujecie, jest warta
conajmniej 100-letnich urodzin!
Pozdrawiam!
--
www.boogiemen.tk
www.pulsar.one.pl
gg: 1779887
dekatoni
2004-05-27 08:57:19 UTC
Post by Pulsar
[...]
Lepiej bym tego nie ujął :) Również gratuluję! :)

a. /zadowolony posiadacz;)/
Jerry vel Szkodnik
2004-05-27 07:14:11 UTC
Post by Piotr Stanisz
czesc,
za pare dni drugie urodziny Black Dog Amps :-)
beda niespodzianki :-)
Darmowa przeróbka BD Rebel 10 10' na Rebel 10 ale 12' i z petla ;)

Gratulacje i oby jak najdłużej wam się opłacało dłubać lampiaczki.
--
Jerry vel Szkodnik

http://www.nosugaradded.pulsnet.pl
http://www.nosugaradded.prv.pl
Dorywal
2004-05-27 07:43:08 UTC
Post by Jerry vel Szkodnik
Post by Piotr Stanisz
czesc,
za pare dni drugie urodziny Black Dog Amps :-)
beda niespodzianki :-)
Darmowa przeróbka BD Rebel 10 10' na Rebel 10 ale 12' i z petla ;)
Co wy Panowie, jakie darmowe przeróbki, jakie tańsze wzmacniacze. Przeciez
doskonale wiecie, że limitowane jubileuszowe wersje są najdroższe, mimo, że
nie różnią się niczym, poza szatą wieżchnią...A tymczasem...
Rafał
Zapraszam na stronę zespołu
www.projekt-q.vel.pl
Krwawy Rzeznik
2004-05-27 09:29:25 UTC
Post by Piotr Stanisz
za pare dni drugie urodziny Black Dog Amps :-)
beda niespodzianki :-)
Zdrowia szczenscia i słodyczy Rzeźnik życzy! :-)

Radek (300% macho)
Oby trąby waszych słoni nigdy nie trafiły w kaktusy
f***@gmail.com
2015-08-04 14:11:05 UTC
Post by Piotr Stanisz
czesc,
za pare dni drugie urodziny Black Dog Amps :-)
beda niespodzianki :-)
piotr
http://blackdog.4web.pl
Hi Piotr,

Are you still making Black Dog amplifiers?

Jon