No i jak miks?
2016-11-14 02:26:32 UTC
Walczę... ;)

https://soundcloud.com/omson2711/dwojka-fragment

Pzdr, OMSON
jg
2016-11-14 20:54:46 UTC
Post by OMSON
Walczę... ;)
https://soundcloud.com/omson2711/dwojka-fragment
perka mi sie srednio widzi, ale raz, ze sie nie znam za bardzo na tych
wszystkich bebenkach, a dwa - kwestia gustu. takie suche to.

"- teraz to juz sie tak, panie, tym mlodym poprzewracalo w glowach, ze chca
wylacznie stopa i werblem caly kawalek obrobic, laikowi ciezko tomy
wylapac, bo na jedna modle to..." - ale moge farmazony tu walic (jak nikt
nie potwierdzi to sie wcale nie przejmuj).

wokal mnie sie najbardziej z tego podoba. jest dosc zroznicowany stylowo,
choc najmniej wydaje mi sie atrakcyjny w tym atakujacym 'stylu' z frazy
'every f*n day". pozostale 'style' spiewania trzymaja poziom.

heh, ostatni fragment, co do melodyki, to mi sie mocno kojarzy z plytka
mekong delta - the principle of doubt, ktora za mlodu troche przerabialem,
z braku laku.

generalnie niczego mocno zlego sie nie doszukalem... mam gust jaki mam -
wychowalem sie na plaskich thrashowych produkcjach lat 80-90 i dla mnie
troche za duzo basu, dolu; troche mi sie niekomfortowo slucha na dluzsza
mete.
jg
wwwwwwrrrrrrrrooooaaaaaaaaahhhhhhhhhhh
2016-11-25 11:12:54 UTC
Jest ok. Ale melodie nie chwytają ani
Jakub Rakus
2016-11-25 15:36:46 UTC
Post by OMSON
Walczę... ;)
https://soundcloud.com/omson2711/dwojka-fragment
Pzdr, OMSON
Wporzo, zdecydowanie ciekawiej niż poprzedni fragment, teraz się
przyjemnie tego słucha.
Jakub Rakus