Rozmiar skrzypiec
Przemysław Dębski
2016-04-27 11:52:52 UTC
Taka jest sprawa ...
Są 2 zdjęcia tych samych skrzypiec. Czy da się na podstawie tych zdjęć
ocenić, czy one są 4/4 czy może mniejsze ?

Fëanor Aicanáro
2016-04-27 20:55:35 UTC
Post by Przemysław Dębski
Taka jest sprawa ...
Są 2 zdjęcia tych samych skrzypiec. Czy da się na podstawie tych zdjęć
ocenić, czy one są 4/4 czy może mniejsze ?
https://zapodaj.net/31f8c576c5135.jpg.html
https://zapodaj.net/383c2e5e05c91.jpg.html
A zmierz korpus i porównaj z wymiarami z netu.

P.
twistedme
2016-04-28 04:52:10 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
Post by Przemysław Dębski
[...]
Jeżeli dobrze czytam, to chodzi o uzyskanie rozmiaru TYLKO na podstawie
zdjęć. Jeżeli występuje tam jakiś element, którego wymiar jest stały i
znany, to można na tej podstawie prosto dojść do innych wymiarów, ale
niestety skrzypiec nie miałem nigdy w ręku.
Przemysław Dębski
2016-04-28 05:09:28 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
Post by Przemysław Dębski
[...]
Ale ja nie mam linijki :)
A na poważnie - nie mam tych skrzypiec, mam tylko te zdjęcia. Nie
wnikając w zawiłości tej historii - nikt nie ma możliwości zmierzenia
ich w najbliższym czasie.

Pozdrawiam
ankan
2016-04-28 15:38:15 UTC
Post by Przemysław Dębski
Post by Fëanor Aicanáro
Post by Przemysław Dębski
Taka jest sprawa ...
Sa 2 zdjecia tych samych skrzypiec. Czy da sie na podstawie tych
zdjec ocenic, czy one sa 4/4 czy moze mniejsze ?
https://zapodaj.net/31f8c576c5135.jpg.html
https://zapodaj.net/383c2e5e05c91.jpg.html
A zmierz korpus i porównaj z wymiarami z netu.
Ale ja nie mam linijki :)
A na powaznie - nie mam tych skrzypiec, mam tylko te zdjecia. Nie
wnikajac w zawilosci tej historii - nikt nie ma mozliwosci zmierzenia
ich w najblizszym czasie.
W sumie bardzo NTG.
Wez guglownice, znajdz kilku lutnikow, zapytaj sie bezposrednio u zrodla..
Ktos kto ma do czynienia ze skrzypcami w mig Ci odpowie na to pytanie.
pozdr.
Fëanor Aicanáro
2016-04-28 18:32:39 UTC
Post by ankan
W sumie bardzo NTG.
Wez guglownice, znajdz kilku lutnikow, zapytaj sie bezposrednio u zrodla..
Ktos kto ma do czynienia ze skrzypcami w mig Ci odpowie na to pytanie.
-----------------------
Zbuuju, za to strasznie tu dużo TG..... :)

Czis
ankan
2016-05-01 00:23:00 UTC
Post by Fëanor Aicanáro
Post by ankan
Wez guglownice, znajdz kilku lutnikow, zapytaj sie bezposrednio u
zrodla.. Ktos kto ma do czynienia ze skrzypcami w mig Ci odpowie na
to pytanie.
-----------------------
Zbuuju, za to strasznie tu duzo TG..... :)
Trzeba poruszyc wplyw drewna na brzmienie :-)

pozdr.
Fëanor Aicanáro
2016-05-01 13:28:20 UTC
Post by ankan
Post by Fëanor Aicanáro
-----------------------
Zbuuju, za to strasznie tu duzo TG..... :)
Trzeba poruszyc wplyw drewna na brzmienie :-)
--------------------
No akurat w skrzypcach jest kluczowy.

P.

Fëanor Aicanáro
2016-04-28 18:33:55 UTC
Post by Przemysław Dębski
Post by Fëanor Aicanáro
Post by Przemysław Dębski
[...]
Miałem na myśli to, że pewne proporcje - być może - różnią się dla 4/4,
3/4 etc. i na tej podstawie można by dojść, co to.

Czis