fajny przester
j***@gmail.com
2015-02-03 22:42:27 UTC
fajnie go słychać na prezentacji w YT
OKKO DIABLO - giermanskij gitarnyj effekt

Jackare
OMSON
2015-02-04 08:48:13 UTC
Post by j***@gmail.com
fajnie go słychać na prezentacji w YT
OKKO DIABLO - giermanskij gitarnyj effekt
http://youtu.be/uQzXBo9TZXw
Fajny fajny, ale zobacz to:

2015-02-04 08:53:43 UTC
Tu lepsza jakość video:

Pzdr, OMSON
j***@gmail.com
2015-02-04 22:19:25 UTC
Post by OMSON
http://youtu.be/KtW_BawdnPs
Pzdr, OMSON
fajny. zdecydowanie.
Jackare
OMSON
2015-02-05 09:28:51 UTC
Post by j***@gmail.com
fajny. zdecydowanie.
No całkiem, całkiem. Sprowadziłem to sobie w tamtym roku do basu -
wygrało wtedy z OKKO Basstard, jeśli chodzi o podjecie decyzji. :)

Wczoraj pograłem na telecasterze i soundzi, jak z tego demo primax
village ;)

Pzdr, OMSON
jg
2015-02-06 20:00:52 UTC
Post by OMSON
http://youtu.be/KtW_BawdnPs
Pzdr, OMSON
brzmienie brzmieniem, ale koles fajne rzeczy gra na tym tele, tzn. po 3
minucie... rewelka...
jg
Archidamos
2015-02-06 21:27:18 UTC
Post by jg
brzmienie brzmieniem, ale koles fajne rzeczy gra na tym tele, tzn. po 3
minucie... rewelka...
Dokladnie! Wuj z przesterem, koles super czujnie i klimatycznie gra. Powiało Henkiem i taka stara poczciwa lampa. Frazy smakowite, artykulacja pierwsza klasa, w zyciu bym Omsona nie podejrzewal o taka zdrade metalu!
Omsonie, idzcie tom drogom! ;)

Pozdrawiam
Archidamos
OMSON
2015-02-09 17:20:34 UTC
Post by Archidamos
w zyciu bym Omsona nie podejrzewal o taka zdrade metalu!
Omsonie, idzcie tom drogom! ;)
Ale chodzi Ci konkretnie o wejście w posiadanie telekaszczaka? :)

Pzdr, OMSON
tfardy
2015-02-04 11:51:35 UTC
Post by j***@gmail.com
fajnie go słychać na prezentacji w YT
OKKO DIABLO - giermanskij gitarnyj effekt
http://youtu.be/uQzXBo9TZXw
Taki troche zduszony w gardle i do tego idzie siara. Poza tym nic
szczegolnego. Sluchajac nie odroznil bys od Bossa, czy Harleya :-)
--
pozdro
tfardy
Yogi(n)
2015-02-06 22:57:34 UTC
Post by j***@gmail.com
fajnie go słychać na prezentacji w YT
OKKO DIABLO - giermanskij gitarnyj effekt
A ja się zastanawiam od jakiegoś czasu nad tym:

Miał ktoś z Was do czynienia z tym?
Yogi(n)
Vlezio
2015-02-08 11:10:23 UTC
Mam od 3 lat i uważam za jeden z najlepszych efektów typu overdrive.
Wada jest jedna.. no dwie... po pierwsze cena...
po drugie (w mojej ocenie) ciut za duże szumy własne....

Poza tym super brzmi, ma sporo fajnego "gruzu". Ale mam też MXR Classic
Overdrive za 180PLN i w niektórych ustawieniach jest nie do odróżnienia z
BBPreampem. Kiedyś test nagram :)

Vlezio

---
Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
Yogi(n)
2015-02-10 09:19:59 UTC
Post by Vlezio
[...]
Poszukam, porównam, może rzeczywiście nie warto. A może trafię klona czy
używkę.
W każdym razie, dzięki za opinię.
Yogi(n)
OMSON
2015-02-10 10:06:03 UTC
W temacie przybrudzaczy (i nie tylko) - tutaj moim zdaniem są ciekawe
propozycje:

http://www.graigmarkelmusic.com/Graig_Markel_Music/FX_Products.html